امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

من و وروجک هام

مهمونی خونه خاله زهرا و خاله لیلا😍😍

1398/2/6 15:40
نویسنده : مامان صدیقه
1,084 بازدید
اشتراک گذاری

پنجشنبه من و وروجک ها به خونه خاله زهرا رفتیم و ناهار رو اونجا بودیم

چندباری ک ما میرفتیم یا مایده نبود یا خواب بود یا وقتی اونا میاومدن خونمون امیررضا خواب بود و خلاصه خیلی از مائده بیاد نداشت و شبش ک گفتم میخوایم بریم خونه خاله زهرا و تک تک اعضای خانواده نام میبردم از اسم مایده جا خوردی و میگفتی مامان مایده چ شکلیه؟؟سبیل داره؟؟بعد اسباب بازی هات نشون میدادی میگفت مایده مثل اینه؟؟😂😂

مایده خانوم ما تو این سن کلاس سومه😍

ورودی رامشیر متوجه شدم ک ای دااااااد ساک لباس گلپسری یادم رفته و تا رسیدیم رامشیر از فروشگاه دی تو دی دو دست لباس و دو جفت جوراب براش خریدم😋😊

مراسم پوفیلا خوری☝

خیلی بهتون خوش گذشت و حسابی تخلیه انرژی شدین

امامهرانا همچنااااان چسبیده ب من بود و تکوووووون نمیخورد از پیشم

برا شام رفتیم خونه خاله لیلا و ب رسم همیشه رفتیم با بچه ها بستنی بخریم ک تو سوپری بودم و حس کردم صدای گریه بچه میاد و دیدم لیلا مهرانا رو اورده برام تو مغازه و میگه فقط داره گریه میکنه و جییییییییغ

پسندها (2)

نظرات (0)