امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

من و وروجک هام

تقلید شخصیت های گلپسری😙

1398/1/24 9:57
نویسنده : مامان صدیقه
537 بازدید
اشتراک گذاری

اینروزها قوه تخیلت خییییلی قوی و فعال شده و مدام نقش شخصیت های مختلفو بازی میکنی و گاهی جملات و رفتاراشونم تقلید میکنی

هر شخص جدیدی ببینی تا یکروز تو اکثر بازی ها اون شخص میشی😁😁

مثلا خ گلمحمدی دبیر زبان خارجه مدرسه فقط یکروز مدرسه هست و خیلی باهاش جوری و کلی باهات شوخی میکنه وبعد از اون تو بازی ها میگی من خانم گلمحمدی ام...میخوام برم کلاس هشتم درس بدم و...😂😂😍😍

حتی گاهی مامان میشی و میگی من مامانم..میخوام غذا درست کنم..😂😍

اینجا شلوار بابایی پا کردی و میگفتی من اقای معتمدنیام...میخوام برم سیب زمینی بخرم😂😂😂

علاوه بر شخصیت ها گاهی اشیا خونه میشی و میگی من کفشم..من چراغم..من دیوارم..من ماشینم و..من بدنبالش کاربرد هر وسیله رو ازت میخوام و مثلا میگم سلام ماشین قشنگه..میشه ما رو برسونی خونه خاله؟؟ میگی اره..و منم تشکر میکنم واین میشه بازی ما😂😂😂

تو این حینم اجی کنارمونه و از بازی مون لذت میبره😘

فراتر از اینها میتونی تخیلی بازی کنیم و تو خیالمون مثلا چایی و شربت و ...

بخوریم

بقول خودت مامان مهمون بازی..ودر میزنی و میایی خونه ما مهمونی و تموم پذیرایی هامون خیالیه و چققد قشنگ و جدی چایی فرضی رو سر میکشی😂😂

انشالله تو اولین فرصت میریم از اهواز و لوازم اشپزخونه ی مخصوص کودک میگیریم ک توبازی هامون داشته باشیم😚

عشقم پسرم خیلی اقا و دوست داشتنی شدی..با تموم وجودم به داشتنت افتخار میکنم گلپسری

تا الان دو سال و شش ماه سن داری..عمرت پر برکت نفسسسسس😙😙

پسندها (2)

نظرات (1)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
24 فروردین 98 10:00
وااای اینا چقد شبیه همن انگار دوقلوان😍😘