امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

من و وروجک هام

ویژگی های نه ماهگی مهرانا خانوم

1398/1/26 9:48
نویسنده : مامان صدیقه
497 بازدید
اشتراک گذاری

عاااااشق نه ماهگی تم اخه خدارو صدمرتبه شکر پیشرفت رشد محسوسی داشتی و قشنگ حس میکنم داری کم کم بزرگ و بزرگ تر و شیرین و شیرین تر میشی

نه ماهگی رو تاحالا نشد مثل ماه های قبل با علامت و عدد نشون بدم اخه خورد ب تعطیلات نوروزی ورفت و امد ومهمونی و..

انشالله تو همین روزها ترتیبش میدم😙😙😙😙

تو این ماه مااااااه ماااااه ماااااه شدی..با تموم دردسرهای نوزادیت خیییییلی شیرین شدی

این ماه آغاز خوردن غذاهای متنوع بود مثل سوپ..فرنی‌‌..شله..پوره..و..

چون غذا خور شدی طبعا کمتر هم شیر و شیشه میخوری

خیلی نگران رشد جسمی و وزن کمت بودم و بخاطر همین صبحونه به حریر بادومت کمی عسل اضافه کردم و همین خداروشکر سبب شد رشدت کمی بهتر شه هرچند هنوزم ب نسبت سنت لاغر و ظریفی😙😙

این ماه کامل و کلللل خونه چار دست و پا میری

تا حدی ک از تو هال تا اتاق رو دنبال من چهار دست و پا میایی

میتونه چند دقیقه ای با تیکه گاه بایستی اما تنهایی توانشو نداری

شروع کردی دست زدن و تا میگیم دست دست...دست میزنی

خوب بلدی خودتو تو دل همه جا کنی و ناز و ادات خیلی زیاده😋 و وقتایی ک خجالت میکشی سرتو با یه حالت دخترونه ناز و ملوسی میزاری روی شونه م و میخندی😙😙😙

حتی وقتایی ک دست میزنی و متوجه نگاه ها میشی هم خجالت میکشی و سرتو رو شونه م میزاری..

ب زبون خودت حرف میزنی و فعلا فقط صدا تولید میکنی اماچند کلمه رو خوب میگی...یکی ممما یعنی ماما/دَدَدَ کل حرف زدنت همین د د گفتنه😂😀

گاهی هم میگی ایش ایش

وقتایی ک وسیله میخوای دیگه نمیشه مثل سابق حواستو پرت کرد و وسیله دیگه جایگیزین کرد..و گاهی ک امیررضا وسیله رو از دستت میبره دلخور میشی و ب نشونه اعتراض صداتو بلند میکنی و اخم میکنی و حتی گاهی گریه هم میکنی

تو این مواقع من میانجی گری میکنم و میگم ماما دوتایی باهم..و نهایت یه وسیله دیگه در اختیارت قرار میدم

تن صدات خیلی بلنده و کلا حس میکنم خیلی خوب میتونی حقت رو بگیری اخه هر زمانی شرایط بر وقف مرادت نباشه خیلی جدی و محکم ب زبون خودت اعتراض میکنی و یکریز غر غر میکنی😁😁

دیگه از شسوار زدن و مو شونه کردن خوشت نمیاد و ممانعت میکنی

خواب شبت از یازده شب شروع میشه و تا هشت صبح طول میکشه اما تو این فاصله هر یک ساعت برای خوردن شیر از خواب بیدار میشی

تو نه ماهگی کلی ویژگی و مراحل رشد جدید بدست اوردی ک خیلی ها رو حضور ذهن ندارم و تاجایی ک تونستم و یادم بود نوشتم

انشالله جشن نود سالگی ت رو با تن سالم و لب خندون بگیری نفس مامان😙😙

شاید نود سالگی من کنارت نباشم اما اینو بدون تا پیشمی هواتو دارم و بعد از اون همیشه دعای خیرم بدرقه راهته

پسندها (4)

نظرات (3)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
26 فروردین 98 9:52
خدا سایتونو از سرش کم نکنه 
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
26 فروردین 98 14:35
ای جونننم خدا حفظشون کنه
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
26 فروردین 98 23:52
شیرین عسلههه.راستی من شما رو دنبال کردم اگه دوست داشتین شماهم دنبال کنین ممنون