امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

من و وروجک هام

نقاشی لبخند تو..😙😙😙😙😙😙

1398/1/17 15:48
نویسنده : مامان صدیقه
367 بازدید
اشتراک گذاری

برای رفتن به خونه خاله لیلا اماده شدی و مدام میگفتی بیا ازم عکس بگیر بفرس برا آلا😁

وقتایی ک میخوایم بریم جایی مخصوصا خونه خاله ها خییییلی خوشحالی ومیگی مامان خوشتیپم کن ولباس میاری ک تنت کنم

برا رامشیرم بین محیا و صفا همیشه رقابته ک خونه کی بیشتر بمونیم و با کی بیشتر بازی میکنی و...

خونه هر دو خاله عالللیه و کیف میکنی اما خونه لیلا چون بزرگتره و الا کمک دسته برا مهرانا قطعا برا مدت طولانی راحت ترم😙😙

خونه هر خاله ای ک میریم اولین سوالی ک میپرسن اینکه خاله شب میخوابی خونمون‌‌‌. و ملاک خوش گذرونی شب خوابیدن خونشونه😁😁

اونقددددد بهت خوش گذشت خونه خاله لیلا ک ظهر نخوابیدی و با این حال تا دوشب مشغول بازی بودین😚😚😚

و شب بزوووور خوابیدی

وقتایی ک گرسنه میشی یا خوابت میاد دست بزن پیدا میکنی

شب گرسنه شدی ویهو صفا رو زدی من الکی گفتم یکبار دیگه بزنی میریم خونه ک صفا از شدت محبتش گفت نههههه خاله اصلا درد نداشت انگار داشت نازم میکرد..حواسش نبود و..

عزیزه دلمی تووووو بی نهایت دوستت دارم..تموم زندگی منی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)