امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

من و وروجک هام

جشن تولد سی و دوسالگی مامان صدیقه😊

1397/11/10 19:31
نویسنده : مامان صدیقه
501 بازدید
اشتراک گذاری

امسال وارد سی و دو سالگی شدم و از این بابت ک تو این سن و سال در کنار تموم خوشی ها و داشته هام دو تا جوجه شیرین دارم خدارو شاکرم😙

اولین سالیه ک ماما نیستش و دیگه نمیتونم ب رسم هرسال تماس بگیرم و یاداوری کنم ک تولدمه و از باب شوخی وخنده طلب کادو کنم و...

شب تولد یعنی هشت بهمن قرار شد بریم بیرون ایس پک بخوریم ک کلی کار تو کار پیش اومد و نشد ک بریم... اخر شبم ک وقت ازاد شد بچه ها خوابشون شد و کلا بیخیال رفتن شدیم

روز تولدم یعنی همون ۹بهمن بابایی رفتن اهواز برا تحویل گرفتن شناسنامه گلدختری و چون کارش تا دیر وقت طول میکشید بعداز مدرسه مثل اکثر مواقع ب اصرار خاله ندا رفتیم خونشون‌‌..اما اینسری باهمه روزهای دیگه خیییییلی فرق میکرد و از مهرو محبتشون برام کیک پخته بودن و ناهار ویژه تدارک دیده بودن

خییییلی غافلگیر شدم خیییلی و شاید بهتر بگم بعد از سالها یکنواختگی روزهای تولدم امسال بهترین سالروز تولدو داشتم😙😙

بودن ادم های مهربون همیشه ب ادم دلگرمی میده و یادمون میاره ک خدا همیشه هست!

😙😙

از ظهر تا حدودپنج عصر خونه خاله ندا بودیم و با خاله مشغول صحبت و کپ و گفت😙😙

دم رفتن امیررضا مثل همیشه حاضر نمیشد از خونه خاله دل بکنه و با کلی گریه و زاری راهی شدیم😟😢

بعد از اون شبش ب رسم هرسال و ب یاددوران خوش مجردی و روزهای دونفره من و اجی کلثومم کیک خریدیم و رفتیم ماهشهر و شب رو دورهم دیگه خوش گذروندیم

دیدن خاله کلثوم همیشه و تو هر حالی حالمو خوب میکنه و یکی از شرایط مهم من برای ازدواج این بود ک هیچ وقت و تو هیچ حالتی از دیدن و سر زدن بهم منع نشیم و خداروشکر نشدیم😙😙😙

برعکس امیررضا ک حسسسابی دلبسته خاله کلثوم و خاله فاطمه و دایی علی هست مهرانا از خاله و بقیه اعضای خانواده غریبگی میکرد و فعلا بجز من به هیچی جز خاله ندا افتخار لبخند زدن و تحویل گرفتن رو نمیدی😙😙

خدایاشکرت ک اطرافمو پر از ادم هایی کردی ک مهربونی بارزترین ویژگی شخصیتی شونه😙😙

پسندها (2)

نظرات (2)

مامانمامان
10 بهمن 97 20:41
مبارک باشه.انشاالله همیشه دلتون شاد باشه
مامان صدیقه
پاسخ
ممنووووون.چ وبلاگ‌ق قشنگی دارین.افرین ب چنین مادرنمونه ای
دخترخاله و دختر عمه عطیهدخترخاله و دختر عمه عطیه
10 بهمن 97 21:27
تولدتون مبارک گل