امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

من و وروجک هام

ارزش پنج دقیقه خواب راحتو فقط مامانا میدونن😁🙃

1397/11/10 14:51
نویسنده : مامان صدیقه
188 بازدید
اشتراک گذاری

دو شبه ب برکت بد خوابی خواهر برادری خوب نخوابیدم و هر دوتون انگار ک شیفت داشته باشین مدام بیدار میشدین

توهوای سرد زمستون از شدت کم خوابی و کسالت اول صبح دوش میگیرم و میرم مدرسه ک مبادا خستگی خونه و زندگی شخصی رو وارد مدرسه و محل کارم کنم

این عکسایی ک گرفتم تو مسیر برگشت ب خونه س و دیگه از شدت کم خوابی دستام سر شدن و از بابایی خواستم نگه داره و پنج دقیقه سرگرمت کنه ک تو ماشین بخوابم و نفسی تازه کنم

اولش حواست نبود دست کی هستی و کجایی و خوشحال بودی اما همینکه چشمت ب من افتاد و متوجه شدی چند وجبی ازم دوری اونقد گریه زاری راه انداختی ک کلا بیخیال استراحت شدم

😣😣😥😥

الان و تو این مرحله از زندگیم یه غول چراغ جاودو بیاد و بخواد سه ارزوی منو براورده کنه سه تا ارزوم خواب و خواب خوابه.اینکه یه وقتی بشه و بخوابم و از سیری خواب پاشم..😉😉

پسندها (2)

نظرات (1)

مامانمامان
10 بهمن 97 18:01
خدا توان بده.هم دردیم منم علاوه بر خواب روزی نیم ساعت وقت برای خودم!