امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

من و وروجک هام

رباب جون کجایی!!!دقیقا کجایی!!!😁😘

1397/11/10 13:20
نویسنده : مامان صدیقه
190 بازدید
اشتراک گذاری

زنگ اخر ک زده شد و همه دانش اموزا و خاله رباب راهی خونه شدن یادم اومد باید یه نامه برا اداره اموزش و پرورش بنویسم و بدم دست بابایی ک ببره اداره وسریع سریع مشغول نوشتن بودم ک نمیدونم چطورررر و کی و کجا استامپ رو پیدا کردی و قاب زدی..

اومدم نامه رو مهر بزنم یهو با چهره متفاوتت روبرو شدم و نمیدونستم باید بخندم یا...😣😣

اونقد از چهرت ذوق کرده بودی ک مدام میرفتی روبرو اینه وخودتو نگاه میکردی و از ته دل میخندیدی

اونجا بود ک جای خالی خاله رباب رو بیشتر از همیشه حس کردم و بهت گفتم ببین یک لحظه خاله رباب نیست چکار خودت کردی😁

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
10 بهمن 97 13:24
😅