امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

من و وروجک هام

خواهر برادری💝💙

1399/6/29 23:46
نویسنده : مامان صدیقه
203 بازدید
اشتراک گذاری

چقد خوشحالم از اینکه میبینم کنار همید وباهم بازی میکنید و بهم محبت دارین

گاهی هم با دیدنتون و اینکه روز ب روز دارین بزرگ و بزرگ تر میشین و این لحظات دیگه بر نمیگرده دلم میگیره و

..

با خودم میگم وای یعنی یه روز میرسه ک دلتنگ تکرار روزهای باهم بودنتون بشم؟؟

دلتنگ بازی ها..

خنده ها

بغل کردنا

حتی دعوا کردنا و کشمکش هاتون!💝

بعددوباره ب خودم امید میدم ک مسیر زندگی همه س و انشالله با اومدن نوه ها اینروزها روبار دیگه تجربه میکنم💝

امیررضای خوش قلب و مهرانای پر از محبت و محبتم عاشقونه دوستتون دارم و داشتن شماها بزرگترین سرمایه پرارزش زندگیمه💝💙

اونقد دوستتون دارم ک با تمام وجودم برا شاد کردن و ایجاد حس ارامش از هیچی دریغ نمیکنم💝💙

بی نهایت دوستتون دارم و بدونید همینطور ک الان و تو هر شرایطی خونه و اغوش ما امن ترین جای دنیاس! بعد ها و بعدها و بعد ها و بعد ها با هر اتفاق و تصمیمی خونه و آغوشم هنوز هم مثل همیشه پذیرای وجودتونه و به داشتنتون افتخار میکنه💝💙

پسندها (3)

نظرات (0)