امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

من و وروجک هام

اولین باری ک امیررضا بدون مامان خونه خاله موند

1398/7/13 23:19
نویسنده : مامان صدیقه
1,469 بازدید
اشتراک گذاری

راست گفتن ک خاله بوی مادر میده..

امیررضا برای بار اول بعد از سه سال و یک ماه تونستن با رضایت خودش بمونه خونه خاله معصومه و با بچه ها بازی کنه

و من با خاله فاطمه رفتم مزار و برگشتم

بابا ما رو میرسونه خونه خاله لیلا و خودش میره خونه پدرش

منم بند و بساطم خونه خاله لیلا میمونه و خونه بقیه خاله ها رو سه نفره سر میزنیم

جدیدا خونه خاله معصومه رو بخاطر سارا و محمد حسین دوست داری خواستم برم مزار بی بی جون و چون هوا گرم بود و بدون بابایی نمیشد هردوتون رو کنترل کنم و بهت گفتم میمونی؟؟ دیدم با کمال میییل قبول کردی

خاله عجیب بوی مادر میده..خدارو شکر ک خاله هایی دارین ک در نبودم خیالم راحته براتون مادری میکنن و هیچی براتون کم نمیزارن

هرچند ازشون دوریم اما همیشه هوا همو داریم

پسندها (6)

نظرات (1)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
14 مهر 98 15:44
خدا هیچ بچهای را بی مادر نکنه خدا خالشو حفظش کنه