امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

من و وروجک هام

مهرانای مامان بی اشتها شده

1398/7/7 9:02
نویسنده : مامان صدیقه
131 بازدید
اشتراک گذاری

سه هفته س لب ب غذا نمیزنی

هییییچی نمیخوری هیچچچچی

فقط و فقط شیشه شیر و شیر خودم

برا ب اشتها در اوردنت هر کاری ک ب ذهنم میرسه انجام میدم

از حواس پرتی...بازی کردن..تشویق..غذا دادن ب عروسکات...حتی از شدت عصبانیت ناخواسته سرت داد کشیدم و یکی دو تا ب پشتت زدم

اون لحظه خیلللی کلافه و عصبی م اما گریه و ناراحتیت رو ک میبینم زود از برخوردم پشیمون میشم

از بی اشتهایی و لاغر شدنات اونقد بهم فشار میاد ک گاهی میشینم و زار زار گریه میکنم

شاید خیلی بچگونه باشه اما معنی این مدل گریه ها رو فقط یه مادر میفهمه..

تو طول روز شده سه چهار نمونه از انواع غذاهایی ک دوست داری درست میکنم اما دریغ از حتی مزه کردن چ برسه ب خوردن!!!

یه روز اول صبح حریر بادوم درست کردم..بی فایده...ظهر سوپ..عصر دمپختک..شب ماکارونی ک دوست داری همه رو پختم ک شاید یکی شون باب میلت باشه اما هیییییچ کدومو نخوردی...خدا میدونه چقققد این روزا و این لحظات برام سخت و اذیت کننده س..همش نگران حالتم نکنه بدنت ضعیف شه و تو فصل سرما و رفت و امد اذیت شی

همه میگن احتمالا بخاطر دندون های اسیابه ک اینطور بی اشتهایی و کم کم بهتر میشی

خو قربون خدا برم این همه درد ب مادر دادی اینم اضافه ش میکردی

این پست رو دو هفته س نوشتم اما فرصت کامل کردنشو نداشتم الان ک دو هفته گذشته اوضات بهتر شده و روزی دو قاشق برنج میخوری انشالله ک بهترم بشی

مهر مامان یک سال و سه ماه سن داره

پسندها (2)

نظرات (1)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
7 مهر 98 9:18
عزیزم نگران نباش اگه قد و وزنش خوب باشه موردی نیست اسرار نکن بخوره والا ببری دکتر حل میشه