امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

من و وروجک هام

ویژگی های یکساگی مهرانا گلی😚😚

1398/4/13 17:56
نویسنده : مامان صدیقه
439 بازدید
اشتراک گذاری

گلدخترم یک سال ونه روزه شده و تو این مدت شیرین تر و عزیزتر و شیطون تر شده

جدیدا بازی دالی موشه رو یاد گرفته و تا بگم دالی..دستاشو میزاره جلو چشماش و مثلا قایم میشه😂😂

تا قبل از این اگه وسیله ای دستش بود ب طرف مقابل میداد اما جدیدا اگه باب میلش نباشه وسیله رو سمت کمرش قایم میکنه و با یه لبخندی ک مثلا میخواد ناراحت نشیم بسر میکنه😁

تا قبل از این از بازی ما با امیررضا خوشحال میشد و شادی میکرد اما جدیدا باین اکتفا نمیکنه و حین بازی بهونه گیری میکنه ک بغلش کنم و همون بازی ک با داداشی دارم با اونم داشته باشم

این وسط حضور بابا ک ممنوووووعه و تا بیاد سمتت گررریه و یعنی میخوای ک من بغلت کنم😂😚

عشق بیرون رفتنی و لحظه بیرون زدن بابایی نباید ببینی وگرنه برا بیرون رفتن بهونه و گریه میکنی

بازی هامونو تکرار میکنی مثلا کلاغ پر...اتل متل...

فوت کردن شمع

بعضی کارها رو یادت میمونه مثلا میدونی بعد از دست دست زدنت من از خوشحالی میام شکمتو میخورم و تا بگم مهرانا دست دست میخندی و دست میزنی و منتظری بیام شکمتو بخورم

صدای اذون ک میاد و میگم بچه ها وقت نمازه..بریم نماز بخونیم..یا هرکی سجاده پهن کنه چون میدونی آیین مهر خوردن پیشرو داری خوشحال میشی ومنتظر شکار مهرمیمونی😅😅

عاشق حموم و اب بازی هستی اما جدید برل شستن و تعویض پوشک خیلی اذیت میکنی و کلی گریه راه میندازی..از سشوارم اصلللا خوشت نمیاد😙😙

جدیدا هرچی بیاد دستت ور میداری و میایی تو سطل زباله هال میندازی..هرچی یعنی دمپایی هات..گوشی بابا...کلید ماشین..لباس..قاشق..کنترل تی وی😂😂😂

ما کلا سطل زباله رو از کارایی اصلیش ار کار انداختیم و الان دیگه حکم گنجینه اسرار خونه  رو پیدا کرده😅😂😍😍

پسندها (4)

نظرات (1)

🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
14 تیر 98 11:55
ای جان😍