امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

من و وروجک هام

مرد کوچیک‌ خونه ما دو سال و نه ماهشه😙😙😙

1398/3/24 19:10
نویسنده : مامان صدیقه
120 بازدید
اشتراک گذاری

مرد کوچیک زندگیم ب داشتنت افتخار میکنم

روز ب روز ک میگذره با تموم شیطنت و لج بازی هات آقا تر میشی و منو بیشتر از همیشه دلبسته خودن میکنی

گاهی یه حرکات و رفتارهایی انجام میدی ک حس میکنم یه مرد کوچولو تو خونه داریم و ب داشتنت میبالم

خیلی وقته از ویژگی و رفتارهای جدیدت ننوشتم

دلیلشم اینکه طول روز تمووووم وقت یا کنار شماهام و در حال بازی کردن یا مشغول کار خونه و...

و اینکه چون تابستونه و اکثرا تو خونه ای و سرگرمی هات کمترشده علاقت ب گوشی بیشتر شده و نمیخوام تجربه وابستگی بیش از حد پارسالت تکرار شه

وقتایی ک بیدارین خییییلی کم و پنهونکی دست ب گوشی میشم

#بیشتر از گذشته بهم وابسته شدی و حالا دیگه حتی حاضر نیستی برا خرید خوراکی های مورد علاقت با بابایی تا سوپر مارکت هم بری و تا حرف بیرون رفتن میشه میگی اگه مامان بیاد من میام و وقتی میگم من کار دارم میگی پس منم میمونم کمکت..میگم میخوام بخوابم میگی من میمونم خونه..هرچی بگم یه جواب داری..یه بار خیلی بهم فشار اومد و بزور و تشر فرستادمت با بابایی ک از سرکوچه نون بگیری..دو دقیقه بعد نفی نفس زنون و هق هق برگشتی خونه و بابات گفت تا تو پارکینگ رسیدی گرییییه ک من میخوام برم پیش مامانی..و دلم براش تنگ شده.

ازاون اتفاق تا حالا دیگه هییییچ وقت بزور نفرستادمت

بجاش هر بار ک خواستی بریم بیرون یا کلا نمیریم یا همگی باهم میریم و میگی مامان شماهم میایی میگم اره و میپری توهوا و اخ جون اخ جون راه میندازی

#

رنگ ها رو تا حدی تشخیص میدی اما نه خیلی زیاد..اما مدام میپرسی مامان این چ رنگیه؟؟مثل رنگ چی؟؟

اینروزا منم باهات این بازی رو میکنم ک اسباب بازی های چند رنگو میزارم و یه اسباب بازی همرنگشون میارم و میگم این مثل کدوم رنگه و میزاریش کنار همرنگ خودش

مثلا فیل سبز رو کنار خرس سبز میزاری و..

#از میوه ها موز و گیلاس و سیب و انار و هندونه رو دوست داری اما زردالو و هلو رو نه..

ترشیجات و شوری و کشک رواصلللللا نمیخوری و تنقلاتی مثل چیپس و پفک و.. رو یکی دو دونه میخوری و رها میکنی

بجاش شکلات و ابمیوه و نوشابه و دلستر وحششششتناک دوست داری و تو خونه ماهم ک نوشابه و.. جایی نداره اما بریم جایی و ببینی میخوای و ماهی یک بار کیفشو میبری😚😚

ماست و شیر و دوغ هم بیزارررررری

و من مجبورم برا کلسیم بدنت صبحونه بهت شیر و ساقه طلایی و عسل و مغزیجات اسیاب شده بدم..همه رو حالت فرنی میکس میکنم و نوش جان میکنی

از بین مغزیجات پسته رو خیییییلی دوست داری و ماهی یک کیلو جز لیست خرید ماهیانه مونه😙😙

از خوراکی بگذریم و بریم سراغ رفتارا😚😚

جدیدا هرجا اتفاق و خاطره ای ک رخ داده رو تا مدتها یاداوری میکنی و میخوای ک برات تعریف کنم و مثلا میگی رفتیم خونه خاله لیلا.‌..خوب؟؟برام تعریف کن چی شد؟؟ ..ازم میخوای ک با جزییات کامل بگم ..گاهی یه قسمتی رو میپزم میگی نهههه اونجا رو بگو ک صفا اومد..دِ اخه من از کجا میدونم صفا اومد بعدش چی شد😂😂😂دیگه مجبورم بزنم تو فاز فی البداعه خودم😂..

از برفک و پیرزنی ک تو محله گل و بلبل هست خیییییلی میترسی و یکروز ک خواب بودی از اول نگاش کردم دیدم حق داری و واقعا ترسناکه و کلا از رو فلش حذفش کردیم😙😙😙

خوب و بد رو تشخیص میدی و میدونی ک مثلا اشغال ریختن کار بدیه..بریم بیرون باید لباست لکه نداشته باشه.. اجی خوابه باید اروم حرف بزنیم

اگه ازم قول یه کار رو گرفتی بااااید انجام بدیم و مدام میپرسی پس چی شد؟؟

مثلا صبح میگم عصر میخوایم بریم شهربازی و تا خودعصر میگی پس چی شد؟؟؟

و بهمین خاطر دیگه نمیگم و میزارم نیم ساعت قبل از انجام کار

#از بین اسامی ک مینویسم کم کم میتونی اسم خودتو تشخیص بدی...و میگم کدوم امیررضاس متوجه میشی..

#خواب و بیداریت منظم شده..سرویس رفتنتو هم خودت میری ونیازی ب یاداوری نیست اما برل خواب شب همچنان مولفیکس میشی

#تا قبل از این تو ماشین مدددام یه اهنگو میخواستی و سوزنت بدجور گیر میکرد😂اما جدیدا درخواست اهنگ جدیدو شاد داری و حتماریتمش بایدشاد باشه😂

اماب هر مزار و بهشت ابادی ک میرسیم میگی مامان صدارو کم کن برل بی بی جون قران بخونیم..دورت بگردم ک هنوزم خاطرات بی بی جونو یادته😙😙

#تو کار خونه بهم کمک میکنی و تا بگم کی میاد کمکم میگی من مامان..من هستم..یا مثلا مشغول کاریم میگی مامان منو صدا زدی ک کمکت کنم؟؟منم چاره ای جز اره گفتن ندارم😂😂😂😂

#هرچقد ک با من خوبی و میونت جوره و همه جوره باهامی رابطه ت با بابایی ت وحششششتناکه😂😂کافی بهت دست بزنه یا حتی نازت کنه میگی نککککن فقط مامان..😂😘😘 یا مثلا از کابیت های بالا وسیله میخوام و قدم نمیرسه و بابا رو صدا میکنم زور میایی و میگی بابا نه!!!!شما برو کنار ..من خودم هستم..😂😂

اخه فسقلی تو دستت کجا ب این کارا میرسه😂😘😘😘

#عاااشق حموم رفتنی و یه کلیپ بچه گونه از طیور الجنه داری ک پسرا میرن حموم و میگن شُر شُر یالا یا حمام و.. اونو باهم میخونیم..😘😘تو حموم تموم حیوون هارو میاری و دونه دونه حمومشون میدی و بشون میگی تمیز بشین تا دوستتون داشته باشم😂😂

#هرچیز کثیف و نامرتبی رو دوست نداری و میگی ک مثل حسنیه..مثلا بچه ای ک لباسش کثیفه..یا حتی خودت اگه دستات خاکی باشه میگه بشور تا حسنی نشم

#ب دمپایی و دست خیس ک ب بدنت بخوره بشددددددت حساسی و حتی گاهی گریه میکنی

مثلا وقتی میخوای بری سرویس اول میپرسی دمپیایی خیسه؟؟اگه متوجه شدی اره پا نمیکنی تا خشک کنم

یا وقتایی ک بغلت میکنیم و دستمون خیسه میگی چرررررا با دست خیس بهم دست زدی؟؟؟

منم میگم ببخشید پیشی کوچولو😂😙

#وسایلی ک باشون بازی میکنی بعد از تموم شدن بازی میزاری سر جاشون😍😍

همچنان عاشق گرگ بازی و ببخشید ببخشیدی(فوتبال)😘😘

#قصه شنیدن رو دوست داری و منم اموزش های اخلاقی رو تو قالب قصع برات میگم و هر قصه ای رو بیشتر از هفت بارررررر تکرار میکنم..😁😂😂😂

#دست و پای راست و چپت رو میشناسی‌‌...حتی جهت ها رو میدونی اما گاهی قاطی میکنی

#همچنان فقط و فقط از دست من غذا میخوری و عاشششق میگو و ماکارونی هستی😙😙

فعلن اینا رو یادمه..هر ویژگی جدید دیگه ای یادم اومد بازم یادادشت میکنم😙😙

گلپسرم عاشقونه دوستت دارم و همیشه کنارتم😙😙

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)