امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

من و وروجک هام

جام جم و شهربازی😙😙

1398/3/21 0:44
نویسنده : مامان صدیقه
452 بازدید
اشتراک گذاری

برای اولین بار رفتیم شهربازی جام جم

اونقدرا ک تعریفشو میکردن جالب نبود و پارک شهربازی خلیج فارس بخاطر هوای ازاد و فضای بزرگش خییییییلی دلچسب تره

با اینکه اینهمه مسافت کمی خستگی داشت اما ب اینکه یه تجربه ب تجربه هات و یه دریچه جدید ب دنیای شناختت باز شد خیلی با ارزشه و یاداوریش حس خوبی بهم دست میده

برای بار اول بود ک متوجه پله برقی شدی و بدون ترس سوارش میشدی و لذت میبردی

برای بار اول سوار هواپیمایی شدی ک متناسب سنت بالا و پایین میشد و خیییییلی ذوق زده شدی و برا جو دادن الکی جیغ میکشی و شادی میکردی

اینو

برا بار اول سوار قطار وحشت شدی و حساااابی شادی کردی و تو هر دور رفتتت برامون دست تکون میدادی😘😘

شن بازی هم دوست داشتی و یجا یه مامانی با بچه ش دعوا کرد و تو از شدت تعجب نگاه کردی و بعد بهم گفتی چرا اخه؟؟گناه داره😂

ای قربون تعجب کردنت برم😙

هر جا میبنی یکی ناراحته زود واکنش نشون میدی و بی تفاوت نیستی💝💝

مثل همیشه زمان خداحافظی با شهر بازی یکم مخالفت و ب دنبالش گریه میکنی

سری هایی ک با بابایی میرفتی بابا با گریه سوار ماشینت میکرد و با گریه و ناراحتی و کلافگی بابایی میاومدی خونه و منم با دیدن اشک و بغضت خیلللی ناراحت میشدن و ب بابایی میگفتم این کارت مثال گاو نه من شیردهه و..😊

بهمین خاطر دیگه خودم ب همراهت پارک میام و موقع بیرون زدن از پارک بغلت میکنم و با اینکه کمی مخالفت و گریه میکنی اما حین بیرون زدن از پارک یا یه داستان هیجان انگیز تخیلی از همسایه و دوست و اشنا و فامیل تعریف میکنم یا اینکه با خرید یه خوراکی سرگرمت میکنم و خلاصه هرطوری هست حواستو پرت میکنم و کم کم از حالت گریه ب حالت ناراحتی بعد ارومی و بعدشم شادی و خستگی تموم شدن انرژی تو پارک تبدیل میشی😘😘

و اینگونه است تفاوت شیوه برخورد پدر ها و مادرها 😂😂

از بین وسایل بازی ترامبولین خییییییلی دوست داری خییییییلی

مخصوصا اگه تشک کناریت یه پسر بچه بزرگ تر با پرش های بیشتر باشه سعی میکنی ادای اونو در بیاری و خییییلی انرژی میسوزونی

بعد از اون وسایل برقی و استخر توم

توپ

اما همچنان دوست نداری مثل بقیه بچه ها از ارتفاع تو استخر بپری

و فقط وسط استخر باتوپ ها بازی میکنی و پرتاب میکنی

برنامه شهر بازی بردنتون تقریبا یک هفته در میونه

اونم اخر هفته

تا این لحظه گلپسر مامان دو سال و نه ماه سن داره

عمرت طولانی و پر برکت نفس مامان😘😘

دلخوشی من داشتنه توست😘😘😘

پسندها (1)

نظرات (1)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
21 خرداد 98 9:14
شادوخوش باشین پسردوست داشتنی😍😘😘
مامان صدیقه
پاسخ
ممنون مهربون😘