امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

من و وروجک هام

ویژگی های رفتاری مهرانا خانوم

1397/9/22 1:56
نویسنده : مامان صدیقه
142 بازدید
اشتراک گذاری

برای بار اول تو پنج ماهگی و۱۸ روزگی روبروی تی وی خوابت برد😋😋

تایممون عصر بود و اومدم ک برنج کته کنم و گذاشتم روی کاناپه ک به اشپزیم برسم اما چون از۶صبح تا ۱۰صبح بیدار بودی یهو خوابت برد و البته ۵ دقیقه ای بیدار شدی چون هنوز عادت نداری بدون قنداق بخوابی😘

اینروزها اغو اغو میکنی و خیلی دست و پا میزنی..

هر وسیله ای ک بسمتت بیاریم تلاش میکنی ک با دستت بگیری و بیشتر از همه تلاشت با دست چپه😘😘

سر سفره غذا واویلایی..گررررریه و دست و پا ک بهت غذا بدیم و اگه در حین غذا خوردن لحظه ازت غفلت کنیم گررررریه و اشک وقهر و.. راه میندازی😃😃

سر سفره میزارمت کنارم و دستت یه تیکه نون میدم ک باهاش بازی کنی و هنوز غذا رو شروع نکردم و فعلا همون حریر بادومه هرچند سوپ و خورشت رو میزارم مزه مزه کنی😘😘 ولی حس میکنم هنوز معده ت امادگی جذب و هضم غذا رو نداره و منتظرم شش ماه کامل بشه بعد😘

داداشی رو خییییلی دوست داری و وقتی ک خوابه بی حوصله ای و همینکه ببینی شروع میکنی ب دست و پا زدن و خنده و خودشیرینی

ب شدددددددت مامانی هستی و بغیر از مامان و خاله ندا با کمتر کسی میتونی زمان طولانی سپری کنی مخصوصا بابایی رو ک حس میکنی بری بغلش من تموم میشم و اونموقع ست ک جیغ و گریه شروع میشه و تا من بغلت میکنم ب طرز شگفت انگیزی گریه رو ب خنده تبدیل میکنی(عیاره خانم منی توو😘😘😘😂😂)

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)