امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

من و وروجک هام

هفت سین سال ۱۳۹۸

1398/1/5 14:55
نویسنده : مامان صدیقه
317 بازدید
اشتراک گذاری

هفت سین امسال رو با اعمال شاقه پهن کردم

بادوتا فسقلی ک مدام تو دست و پا بودن خیلی سخت بود ک بخوای هفت سینی پهن کنی ک هم متفاوت از پارسال باشه هم جدید باشه هم دست و پاگیر نباشه هم قشنگ باشه هم یه جای خوب باشه و هم و هم و هم .

سال تحویل سال نود و هشت ساعتای یک شب بود بچه ها ک یازده شب خوابیدن قصد داشتم پاشم جم و جور کنم ک از خستگی خودمم خوابم بردو ساعت سه صبح یهو از خواب پاشدم و ار فرصت خواب بودنتون استفاده کردم و بدوبدو سفره رو چیدم ک صبح ک از خواب پا شدن تغییر رو حس کنن و حس و حال سال نو رو پیدا کنن

سفره چیده شد و همینکه امیررضا بیدار شد و هفت سین رو دید اول از همه رفت سراغ اجیل و تخمه ها و شروع کرد ب خوردن بعد یهویی چشمش ب سیب و سیر و..افتاد و گیررررر ک مامان اینارو بزار سرجاش و اصلا براش قابل قبول نبود ک اینا باید رو میز باشن

میگفت ماما سیب بزار تو یخچال..‌سیر بزار سرجاش..خلاصه من میاوردم اون میبرد و اخرش گفن ماما خونه کثیف نکن

😁😁😁

فقط سبزه رو دوست داشتی و میگفتی کیک تولدمه😁😁😁

تا چند روز اولم از خواب ک پا میشدی بدو میرفتی سمت اجیلای سفره و جلوی اینه سفره میاستادی و میخوردی و برا خودت شکلک در میاوردی😁😁😁

تو این عکس تازه از خواب پاشدی و اولین لحظه دیدن سفره س👆

اینم لحظه تحویل سال😂😂😂😂👆

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
5 فروردین 98 20:56
عیدتون مبارک 🌼🌹🌸