امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

من و وروجک هام

هشت ماهگی مبارک ناز نازی مامااااااان💝

1397/12/8 16:52
نویسنده : مامان صدیقه
473 بازدید
اشتراک گذاری
ح

هشت ماهگی مبااااارک نفس مامان😙😙

خداروشکر از این ماه کم کم داری به غذا خوردن اشتیاق نشون میدی و ظرف غذا رو ک میبینی دست میبری سمتش و میخوای ک مزه مزه کنی

و در حده چند قاشقی مزه مزه میکنی

بجای سرلاک بهت شیر سه روزه میدم و انشالله از هفته بعد شیر گاو رو ک طبیعی هست و ماده افزودنی نداره رو جایگیزین سرلاک و شیر پاستوریزه میکنم

وقتی رو شکمت میزارمت خودتو بالا میکشی و انگار ک میخوای بلند شی

کماکان مامانی هستی شدیدددددا عمیقاااااا و کسی بجز من و بعدش خاله ندا رو نمیخوای

خوشرو هستی و بغل من ک باشی همیشه خنده ت براهه شکر خدا

از فضای بسته خسته میشی و همینکه بریم بیرون ب نشونه خوشحالی دست و پا میزنی

میدونی ک مانتو شلوار لباس بیرون خونه س و تا تن کنم میخوای هر جوری هست بغلت کنم و ببرمت بیرون😂😁😀

انشالله جشن هشتاد سالگی تو با تن سالم و دل خوش جشن بگیری عزیزه دلم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)