امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

من و وروجک هام

وقتی مهرانا تب داره ..

1397/10/27 14:31
نویسنده : مامان صدیقه
433 بازدید
اشتراک گذاری

گلدخترم دو روزه تب داره و خیلی بی حاله..

علایم سرماخوردگی نداره حدس میزنم برای دندون باشه

حالا هر چی ک باشه وقتایی ک یکی از هردوتون مریض باشین خیلی ناراحت و نگرانتون میشم و نگاهم ب چشمای اروم و بی حالتون ک میافته دلم میگیره..دلتنگ روزهایی میشم ک با شیطنت و بازی و شلوغ کاری همه انرژی منو میگرفتین😙😙

اینقد بی حال و اروم شدی ک حتی حال وحوصله قلقلک و نرمش کردن هم نداری و حتی ب حضور داداشی خیلی واکنش شادی نشون نمیدی😮🙁

ب خاله ندا پیام دادم و گفتم از مامانشون بپرسه و راهکار بده ایشونم گفتن احتمالا بخاطر دندونه و باید پاشویه کنم و استامیتوفن بدم و رازیانه اسیاب کنم رو لثه بزارم و ملاج رو با روغن زیتون چرب کنم😙

انشالله ک بهترو بهتر شی و بازم با خنده ها و نگاه گرمت خونه روپر از شادی کنی💕💕

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)