امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

من و وروجک هام

دیدن هر چیز ک نشانی از تو داشته هم اراممون میکنه هم دلتنگ..

1397/10/7 15:00
نویسنده : مامان صدیقه
256 بازدید
اشتراک گذاری
 

این وبلاگ خاص خاطرات تلخ و شیرین بچه هامه اما دوست ندارم حالا ک تو کودکی مامان بزرگ شون رفته و خاطره زیادی ازش ندارن فراموشش کنن دلم میخواد یادش همیشه زنده بمونه حتی اگه من نباشم نشونی از بی بی جونشون داشته باشن بخاطرهمین دوست دارم گاه گاهی از خاطرات مهربون ترین بی بی جون بگم ک یادش همیشه زنده باشه😙

خیلی وقت بود ک میخواستم دست ب قلم خاطراتش بشم اما فرصتش پیدا نمیشد تا اینکه یه اتفاق عزمم رو قوی تر کرد و اون این بود ک چند روز پیش امیررضا صبح از خواب پاشد و یهویی گوشی اورد برام گفت اِزنگ بی بی زون(زنگ بزن ب بی بی جون)و بینیش رو میگرفت یعنی داره ادای بی بی جون رو در میاره وقتی ک تو خواب خروپف میکرد😢😢😢اولش ک اینو گفت هیچی نگفتم و گفتم باشه اما مدام اصرار میکرد ک زنگ بزنیم و داغ دلمو تازه کرد و دیگه نتونستم جلوی بغضمو بگیرم و بغلش کردمو گفتم ماما بی بی جون خوابهههه😢😢😢😢😢😢😢😢

هر چیزی ک یه جورایی به مامان مربوطه همونقدر ک ارامش بخشه همونقدرم دلتنگ میکنخ🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁

پسندها (1)

نظرات (1)

مامانمامان
8 دی 97 0:29
خدا رحمتشون کنه و دل شما را آرام و شاد