امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

من و وروجک هام

بالاخره اقا امیررضا شیرخوار شد

1399/9/30 0:59
نویسنده : مامان صدیقه
237 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از گذشت چهار سال و سه ماه از عمر قشنگ و شیرینت و با هزاران ترفند بالاخرررره شیرخوار شدی🥛💙🍶💙

و من از خوشحالی این اتفاق در حال پروازم🥛💙🍶💙🥛

جریان اینجوریه که:

چند ماهی هست ک ب کافی میکس و کاپوچینو و..علاقمند شدی و مرتب میخوردی

یهو ب ذهنم رسید که شیر نسکافه خونگی رو جایگزین کنم🥛💙🍶💙

و طول روز هر بازی کردن و برنده شدن و هر باختن و بی حوصلگی رو ب خوردن و نخوردن شیر نسکافه ربط میدم😀🍶💙🥛

مثلا اینکه؛💙🥛💙🍶💙

افرین عزیزم چون شیر نسکافه خوردی تونستی اینقد قشنگ‌ رنگ‌امیزی کنی💙🍶💙🥛💙

و یا برعکس💙🥛💙🍶

با هر بار شیر خوردنت من پروازززز میکنم💙🍶💙🥛💙

پسندها (4)

نظرات (1)

عمه فروغعمه فروغ
2 دی 99 13:50
نوش جان😊