امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

من و وروجک هام

لباس های وروجک ها

1397/10/3 14:15
نویسنده : مامان صدیقه
132 بازدید
اشتراک گذاری

هفته ای دوبار اینقد لباس برا لکه گیری و انداختن توی ماشین تو صف انتظارن😁

ب شخصه خیلللی حساسم ب تمیزی لباس و مرتب بودن ظاهرتون و هروقت یه لک کوچیک رو لباساتون بیفته یا خیس بشه فوری عوض میکنم😙

خاله لیلا میگه ک من خییییلی لباس براتون میخرم و تاحدی زیاده روی میکنم اما نمیدونه ک من عااشششق لباسای بچه گونه و بچه های تر و تمیزم

😁😘😘😘😘😘

مدامم عطر کودک میگیرم و هروقت لباس عوض میکنم یکم ب یقه لباس از پشت و کمی پشت گوش و ب موهاتون میزنم و همیشه خوش بو هستین

مهرانا خانم ما روزی تقریبا ۵ دست لباس عوض میکنه و امیررضا تقریبا سه تا

مهرانا گلی

*۱.صبح وقتی از خواب پا باشه۲.تو مدرسه زنگ اخر۳.ظهریاعصر۴.شب۵.قبل از خواب

امیررضا

۱.صبح وقتی از خواب بیدارشه۲.زنگ اخر۳.عصر۴.شب قبل از خواب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)