امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

من و وروجک هام

امیررضا و کش موهای مهرانا😙😙😂😂

1398/3/14 17:54
نویسنده : مامان صدیقه
248 بازدید
اشتراک گذاری

موهای مهرانا برعکس موهای داداشی کم پشت و نرم و یکم موج داره گاهی براش گیره میزنم ک وسط مهمونی متوجه میشم گیره نیست و حالا میمونم فرفری خودمو چکارش کنم😁😘😘😘

و جدا از همه اینها عااااشق خرگوشی بستن موهای دخترمو بهمین برای گلدختری کش مو گرفتم و همینکه رسیدیم خونه و خواستم بستنو رو سرش امتحان کنم یهو امیررضا سر رسید واصرارر ک برا منه و منم میخوام😂

منم چون دوست ندارم از الان تفاوت های دختر و پسر و .. رو بدونه و در اینده بلوغ زودرس بگیره و.. بش گفتم اینا مال اجین..شما موهاتو ببندی نمیتونی شونه ش کنی و.. اما زیر بار نرفت و منم بدون حساسیت موهاشو بستم😂😙

گاهی میادبهم میگه مامان من پسرم؟میگم اره میگه نه دخترم میگم نه مامان شما پسری چون زور بازوهات زیاد ..اجی دختره میگی نه من دخترم و پافشاری میکنی منم میگم باشه😂😙

امیررضا دو سال و نه ماه سن داره و مهرانا ۱۱ماه😘😘

فدای هردوتووووون

پسندها (4)

نظرات (2)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
14 خرداد 98 17:55
ای جانم شیطون بلا😂😍
千.𝓏千.𝓏
19 خرداد 98 13:24
خیال کردم دختره واقعنی😁
مامان صدیقه
پاسخ
😂😂