امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

من و وروجک هام

اولین ظرف شستن گلپسری😘😘

1398/2/20 2:32
نویسنده : مامان صدیقه
979 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم امیررضا خییییلی مهربونی خییییلی

خاله کلثوم همیشه میگه اولین پسر بچه ای هستی ک اینقد با مهر و محبت و مهربونه

تا میبینی طرف مقابلت ناراحته یا درد داره یا.. زود متاثر میشی و چهره ت در هم میره

از شدت فشار کاری و بغلی بودن اجی عصب های دستم خیلی درد میکنن و یروز دستمو اتل بسته بودم و اومدی گفتی ماما دستات درد میکنه؟ماساژش بدم؟

بعد گفتی مامت دیگه ظرفا رو نشور و اجی بغل نکن تا خوب شی

دردت ب جونم گلپسرم..همین جملات محبت امیزت بهترین داروی دردامه و خوب خوبم میکنه😚😚

یه شب بعد از شام گفتی من میخوام ظرفا رو بشورم و چون قدت نمیرسید چارپایه گذاشتیو واقعا هم ظرفای شام رو کامل شستی و من فقط اب کشی میکردم

از بابت شستن ظرفها خییییلی خوشحال بودی و همش میگفتی من خودم ظرفارو شستم..شما نشستی و حسسسابی احساس غرور میکردی😂😙😙

فیلم این لحظات هم هست

اینجا دو سال و هشت ماه سن داری

عمرت طولانی و با عزت عشف مامان😘😘😘

پسندها (8)

نظرات (2)

Maman fatemehMaman fatemeh
20 اردیبهشت 98 2:57
ظرف شستن های قبل گل پسر سوتفاهم بوده کلا😄عزیزم زنده باشه
مامان نرجس خانوممامان نرجس خانوم
23 اردیبهشت 98 16:28
وااای چه لحظه های نابی  ان شاءالله خدا حفش کنه براتون