امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

من و وروجک هام

یه روز خوب با خوبترینا😙😙

1398/1/10 0:48
نویسنده : مامان صدیقه
1,684 بازدید
اشتراک گذاری

یه روز خانواده خاله ندا اومدن و باهم رفتیم سربندر گردی

فک میکردم بعد از گذشت یک هفته اگه مهرانا خاله ندا و خانواده رو ببینه غریبگی کنه

اما با کمال تعجب دیدم ک شناختش و از دیدن خاله ندا اونقققققققد خوشحال بود ک خاله رو بوسید

کل وقتی ک با خاله بودی همش میخندیدی و ارامش خاصی داشتی بقول مامان خاله ندا انگار ک مهرانا هم دلتنگ ما بود

واقعا هم همینطوره..خوده من بعداز گذشت یک هفته خیییلی دلتنگشون شدم و دوست داشتم هرچ زودتر ببینمشون

خوبی خونه خاله ندا اینکه چون خودشون تجربه بچه دارن چطور رفتار کردن با بچه ها رو بلدن و مهم تر از همه صبر و حوصله زیادی دارن و همیشه با مهربونی هاشون هردو وروجک منو تحمل میکنن😙😙

بازم یاده حرف دایی کمال میافتم ک میگه ادم بعد از بچه دار شدن جایی راحته و بهش خوش میگذره ک ب بچه هاش خوش بگذره😙😙😙

امیررضا هم اینقققد از اومدن خاله ساجده خوشحال بود ک صبح تا پاشد گفت مامان امروز ساجده میاد؟؟گفتم اره...گفت شیدا؟؟؟گفتم اره...گفت ندا؟؟؟گفتم اررره...گفت مامان جون؟؟گفتم اره..گفت هووورااااا😙😙😙😙

پسندها (1)

نظرات (1)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
10 فروردین 98 14:51
همیشه به گردش وتفریح💟