امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

من و وروجک هام

مهرانا جونم تنت نیازمند ناز طبیبان مباد

1397/10/11 2:00
نویسنده : مامان صدیقه
142 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بعداز مدتها کمی خیالم اسوده شد

از اون روزی ک خاله ندای مهربون گفتن ک‌پای راستت کمی تمایل ب بیرون داره خییییلی ذهنم درگیر شد و مدام چکت میکردم و تا اینکه شنبه رفتیم متخصص اطفال و وقتی ک معاینه شدی گفت بهتره بری ارتوپد و اگه مشکل از لگن نباشه ک طوری نیست و..وزنتم ک چک کرد تو شش ماه و چهار روزگی ۶ کیلو و ششصد بودی و گفت ک خییییلی کمه و بایدازمایش خون بدی ممکنه کم خون باشی

منم مثل همیشه خودمو نگه داشتم و همینکه سوار ماشین شدم تا نگات میکردم میزدم زیر گریه وعذاب وجدان ک نکنه در حقت کم کاری کردم و هزار فکر دیگه

مثل همیشه به خاله فاطمه ت زنگ زدم و جریانو گفتم و خاله هم مثل همیشه با حرفاش تا حدی ارومم کرد😙

ولی بازم مدام توفکرت بود تا اینکه امروز مجددا بردمت یه دکتر خوب و معروف ک سرو کارش با بچه هاس و تا بهش گفتم متخصص گفته وزنش کمه گفت برا خودش گفته هییییچیش نیست.پاهاتم ک معاینه کرد گفت هیچیش نیست و سالمه و گاهی بچه ها چون تعادل ندارن اینطوری میشن

و با شنیدن صحبتهای دکتر خییییلی خیالم راحت شد خیییلی اخه تموم این مدت همه ذهنمو مشغول کرده بودی و دم رفتن گفتم یا حضرت ام البنین هیچوقت دست خالی برم نگردونی دخترمو نذرت میکنم و نذر کردم یه کیلو اجیل مشکل گشا ب نیت حضرت ام البنین بدم ب دانش اموزام

خدارو صد مرتبه شکر ک تنت سالمه عمر مامان😙😙نفس منی دخترم 😙😙درد و بلات ب جونم انشالله تا زنده م مریضی وناراحتیت نبینم😙😙😙

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)