امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

من و وروجک هام

وقتی امیررضا ب دانش اموزم حسودی میکنه😄

1398/7/28 19:43
نویسنده : مامان صدیقه
274 بازدید
اشتراک گذاری

کوثر دانش اموز هشت سال پیش هست

همون سالی ک نمونه دولتی دبیر بودم و ایشون کلاس هفتم

همیشه یه عده از دانش اموزا هستن ک خیلی شیفته دبیرشون میشن و این عده هم دو دسته ن

یا ابراز میکنن و دیوانه وار و بیش از حد تعادل ویه جورایی سیریش میشن🤯

یه عده دیگه هم تلاش میکنن با درس خوندن و بهتر شدن علاقه شونو ب دبیر نشون بدن و خیلی اهل شعار و خودنمایی نیستن

خدارو شکرکوثر عزیزه ما از دسته دومه😍🥰

یه دانش اموز مودب و زرنگ و پر تلاش و خیلی اروم اونقدی ک وقتی اخر سال ازم شماره تماس خواست ک باهام در ارتباط باشه جا خوردم

اما اونقد مودب و دوست داشتنی بود ک با کمال میل و برای دومین بار شماره شخصی م رو در اختیار دانش اموز گذاشتم

نفر اول اسیه ضاحی زاده(روستای خنافره)

و خلاصه اینطوریا شد ک کوثر خانم گل بعد از هشت سال همچنان بیاد دبیرش هست و همیشه میاد مدرسه و بهم سر میزنه

چ حس خوبیه اینکه ببینی بعد از گذشت سالهااااا بازم تو خاطر دانش اموزایی

این حس قشنگ ن از بابت نیاز ب توجه هست از باب اینکه یعنی تونستیم تو کارمون اونقد خوب باشیم و تاثیر گذار ک هنوز هم یادی از ما تو خاطرشونه🥰

این عکس رو زمانی گرفتم ک کوثر خانم اومد مدرسه ک بهم سر بزنه 😍

امیررضا چون میدید من و دانش اموزم همو بغل میگیریم و دست تو دست هم داریم یهو بش برخورد و اومد پیشمون و دستامو گرفت تو دستش 😄بعد تو گوشم گفت مامان شما مامان منی😄🥰🥰🤭

منم ک‌ رفتارشو دیدم بغلش کردم و مثل همیشه فاز و انرژی مثبت نثارش کردم

دورت بگردم گلپسرم ک اینقد مامانی هستی و بهم حساس و وابسته ای🥰

دل ب دل راه داره و تموم زندگی من شماهایید🥰🥰

امیررضا خانم سه سال و یک ماه عمر شیرین داره🥰🥰🥰🥰

پسندها (3)

نظرات (0)