امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه سن داره

من و وروجک هام

اولین ترس مهراناخانوم از تماشای تی وی

1398/7/27 13:52
نویسنده : مامان صدیقه
300 بازدید
اشتراک گذاری

یک سال و چهارماه عمر شیرین داری و اولین احساس واقعی ترس رو با دیدن این شخصیت از کلیپ های محله گل و بلبل عمو پورنگ نشون دادی

داشتم اشپزخونه تمیز میکردم و شماها پای تی وی بودین

همش می اومدی پیشم و میخواستی بغلت کنم

حدس

زدم یا گرسنه باشی یا تشنه یا .. دیدم ب

بی فایده س

بعد از چند بار رفتن و اومدنت و بهونه گیری غریزه ی مادری بهم گفت ک از چیزی ترسیدی و متوجه شدم از دیدن این چهره تو تی وی

میترسی🥴

خداروشکر سکانس کوتاهی بازی میکنه😄

تو این مواقع ک میترسین بغلتون میکنم و نوازشتون میکنم و میگم عزیزم من کنازتونم نمیزارم هیچکی اذیتتون کنه و...

شماها هم کلی شارژ میشین😄🥰

پسندها (4)

نظرات (2)

𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
27 مهر 98 14:12
اووو خدا مهرانا خوشمل💗💗💗 نترسیا مامانی همیشه کنارته😘😘💜

27 مهر 98 19:44
یا ابولفضل من که دوازده سالمه ازش ترسیدم چه برسه به دخمل کوچولوی شما💙
مامان صدیقه
پاسخ
😄