امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

من و وروجک هام

پایان یک سال و دوماهگی مهرانا خانوم😍

1398/6/29 0:53
نویسنده : مامان صدیقه
241 بازدید
اشتراک گذاری

پرنسس مامان پابان یک سال و دوماهگی ت فووووق العاده شیرین بود

و پر از شیطنت و شیرین کاری و کارهای جدید بود و بخاطر تک تک اونا اگه خدارو هزارررر بارم شکر کنم کمه

تو این سن برای گفتن خیلی از کلمات یه حرفو خیلی غلیظ تلفظ میکنی

خاله کلثوم....ثووو

امیر....اییی

محمد....اممممم

شیشه......شششش

و خیییلی کلمات دیگه..

برا تعارف کردن و دادن وسیله ک کسی میگی با

وقتایی هم میخوای وسیله ای باز و بسته کنم بازم میگی با

خلاصه فرق بین این با و اون با رو زمین تا اسمونه

😂😂😂😂😂

کلمه ماما رو کامممل میگی

ای جوووون دلم وقتی صدام میزنی ماما دوست دارم جونم فدات کنم بسه قشنگ صدام میزنی عمرررررم🥰🥰🥰🥰

این روزا خیییییلی ددری شدی و تو هر موقعیتی ک باشی و ازت بپرسیم بریم بیرون،؟؟؟؟میگی آ...یعنی اره

و میدوی میری کفشاتو میاری و بای بای میکنی

😂

علاقت ب بیرون رفتن تا جاییه ک گاهی خودجوش میری کفشتو از جاکفشی میاری و میشینی و میگی پا...یعنی پات کنیم و بعد دستمونو میکشی و میبری سمت در خروجی و میگی با...یعنی بیرون(سومین کاربرد با😂) و هیییچ جوری نمیشه حواستو پرت کرد و گاهی شده تا پارکینیگ یا حتی پشت بوم میبریم و خلاصه اطلاعت میکنیم،😂

ماشالله خیلی عجولی و وقتی میخوای کاری برات انجام بدیم یا چیزی میخوایی..مثلا اب میخوایی..خوراکی میخوایی و... تو زمان انتظار مدام دستاتو تکون میدونی و پاهاتو زمین میکوبی و خلاصه صبر و حوصله و حفظ ارامش برات معنایی نداره و ب گروه خونت نمیخوره😂

جووونم فدات ک ناز نازی منی و ناز و اداهات زیاده🤩😍جدیدا وقتی ناراحت میشی یا خجالت میکشی دستتو میزاری رو چشماتو و سرتو میندازی پایین و منتظر عکس العمل طرف مقابل میمونی

جدیدا هر عروسکی ک حالت بچه داره رو بغل میکنی و میخوابونی و با دستت ایش ایش میکنی😂😂

د اخه یکی باید خودتو ایش کنه فسقلی مننننن😂😍

خییییلی مهربونی خیییلی و جدیدا برا ارتباط برقرار کردن بادنیای اطرافت بوس میکنی...ا

حتی شامل وسایل جدید و سیب و پیاز هم میشه😂😂

مثلا  رفتیم دکتر و در حین صحبت های دکتر براش بوس میفرستادی و همه خندشون گرفته بود😂😂

این کارتم بخاطر اینکه مدام تو خونه محبت میشی و محبت میبینی و فک میکنی زبون ارتباط همین محبت کردنه

انشالله ک همیشه مهربون بمونی😍

رابطه ت با داداشی ک خودش ب تنهایی یه پست جداگونه میخواد

این روزا وقتی داداشی گاهی اذیتت میکنه اولش گریه میکنی بعدش با تموم وجودت سرش داد میزنی و با حالت قهر ازش دور میشی و حالت قهرتم اینطوره ک دستاتو میزاری پشت کمرت و خودتو ب جلو خم میکنی😂

خوشم میاد قهرتم قلدریه😂

ولی کلللا رابطه ت با داداشی خییییلی بهتره خییییلی و هر زمان بهم برسین اولش همو بغل میکنین و همو بوس میکنید و میخواین ک جففففت هم بشینید و قضیه جنگ از همین جفت هم نشستن شروع میشه

چون کم کم جاتون تنگ میشه..دس

دست و پاتون بهم میخوره

خوراکی ها خورده میشه

و همین جرقه های کوچیکن اتیش جنگو بپا میکنن😍😂

در کنار تموم این شیرین کاری ها ای ماه بشدددددت بد غذا شدی

بد غذا ک چ عرض کنم.. بهتره بگم بی غذا

هیچچچی نمیخوری

شاید کل روز صبحانه و ناهار و شام و میان وعده سرهم ده قاشق غذا نخوری

و خییییلی ناراحت و کلافه م... میبینم هیچی نمیخوری و لاغر و لاغر تر شدی خیلی بهم فشار روحی میاد و حتی گاهی ازدستت عصبانی میشم

فک کنمبخاطردندون اسیابه

انشالله ک زودتر خوب شی

مهرمامان هر روز ک میگذره عاشق و عاشق ترت میشم و خدارو بخاطر داشتنت هزارررر بار شکر میکنم

تنت سالم و لبت خندون گلدخترم

تموم تلاشمو میکنم بهترین ها رو برات فراهم‌کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)