امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

من و وروجک هام

از خستگی پای تی وی خوابش برد😚

1398/6/23 12:59
نویسنده : مامان صدیقه
234 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا دو شب خوابیدی و شش صبح پاشدی و اصراررر ک بیا بریم بازی کنیم منم بااینکه چشمام غرق خواب بود دلم نیومد بهت نه بگم و مشغول بازی شدیم هرچند وسطاش یه چرتی هم میزدم😂

اونققد بازی کردی و برات قصه گفتم و نوشتم ک یدفه ساعت دوازده ظهر روبرو تی وی در حالی ک منتظر بودی اشپزیم تموم شه و باهات فوتبال بازی کنم خوابت برد

مامان ب فدات فوتبالیست کوچولو😍😍

پسندها (4)

نظرات (4)


23 شهریور 98 13:31
من نمی دونن که این انرژی رو بچه ها از کجا میارن که اینقدر راه میرن و بازی می کنن.
گاهی اوقات وقتی کوچولوهای خانواده رو نگاهشون میکنم
میگم نمی‌دونم چرا من به جای اینا خسته میشم😁😁😉😉
مامان صدیقه
پاسخ
😂 با چی دوپین میکنن من نمیدونم😂😂

23 شهریور 98 15:44
خدا حفظش کنه براتون
مامان صدیقه
پاسخ
ممنون از اینهمه مهربانی
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
23 شهریور 98 15:44
افرین به فوتبالیست
مامان صدیقه
پاسخ
ممنون مامان بزرگ مهربون

23 شهریور 98 15:45
😁
مامان صدیقه
پاسخ
😂