امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

من و وروجک هام

آش نذری 😙مهرانا خانوم😚

1398/6/21 15:22
نویسنده : مامان صدیقه
457 بازدید
اشتراک گذاری

تو بارداری مهرانا اون زمان ک دیابت بارداریم ب ۵۰۰رسیده دست ب دامان اهل بیت شدم و نذر کردم اگه بسلامتی فارغ شدم و گلدخترم بسلامتی بدنیا اومد یکی از روزهای محرم نذری بر کنم

و امسال قسمت شد ک روز حضرت علی اصغر(ع) به تعداد ۵۰سطل و ۳۰کاسه کوچیک آش به همسایه ها و موکب سر کوچه بدم

برا پخت و پزش از خانم همسایه کمک خواستم

تو پخت نذری دوست داشتم بچه ها هم کمک کنن ک یادشون بمونه بهمین خاطرم برا ریختن رشته و اسیاب کردن نعناع خشک و حتی بر کردن نذری و.. ازشون کمک گرفتیم و مشغولشون کردیم

اینجا مهرانا خواب بود و تا بیدار شد برا یادگاری ازش عکس گرفتم ک بزرگ‌ شد نگه پس اصل کاری کو؟؟؟😂

تیام و امیررضا ک همیشه خروس جنگی بودن اینبار چون قرار بود اگه باهم خوب باشن تو پختن کمکمون کنن چقققققد باهم رفیق شده بودن😂😂

اینم از برکات پخت و پز برای اهل بیته😂

انشالله ک اهل بیت و امام حسین پشت و پناهتون باشه بچه های گلم😚

عاشقونه دوستتون دارم😍😍

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)