امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

من و وروجک هام

کوزت کوچولوی مامان😂😍

1398/6/15 15:27
نویسنده : مامان صدیقه
269 بازدید
اشتراک گذاری

جدیدا خییییلی دوست داری تو کار خونه بهم کمک کنی

تا جارو میگیرم میایی و دست میگیری و رو فرش میکشی و ب راحتی بهم پس نمیدی😂😍

سفره ناهار و شام ک پهن میکنم بدو بدو میایی تو اشپزخونه و دستتو سمتم میاری و یعنی بده قاشق ها رو ببرم سر سفره😂😂😍😍😍

سفره رو هم ک میچینم مثلا میخوایی اعمال نظر کنی و پیشدست و لیوان و.. رو جابجا میکنی😂😂

از تو جا نونی نون در میاری و ب هر کی یه دونه نون میدی و بعدم جانونی میبندی و با خودت میبری یه گوشه و خونه رو اباد میکنی😂😂😂

خلاصه بگم حس میکنی خییییلی کمک دستی و نباشی کل کارا زمین میمونه😂😂😂

نباشی کاری زمین نمی مونه اما نباشی کل این دنیا برام مثل یه زندونه😍😍😍😍😍

تو این عکس دارم کابینت های اشپزخونه رو تمیز میکنم و بدو بدو مثلا اومدی کمک😂😂😍😍😍😍

وقتی داری کمک میکنی من هی دستاتو میبوسم و قربون صدقه ی قد و بالات میرم و میگم قربون دستای کوچیکت تا وقتی من هستم نمیزارم دست ب کاری بزنی و بزنسس کوچولوی مامانی😍مامان ب فدای دستای کوچیکت😚😚

پسندها (3)

نظرات (2)

❤️Maman juni❤️Maman juni
15 شهریور 98 15:51
ای جونه دلم .... تنش همیشه سلامت باشه 🌹🌹
مامان صدیقه
پاسخ
ممنون از دعای قشنگت خواهری
نازنین
16 شهریور 98 0:50
روحیه همکاری بالای داره   ان شاء الله یکی از آینده سازان مهم مملکت باشه