امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

من و وروجک هام

پسرجانم پیشنهاد میده برم موهامو قَرمز کنم😂😂

1398/6/10 17:04
نویسنده : مامان صدیقه
127 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از اولین سالگرد بی بی جون رفتم و موهامو رنگ کردم

تمام مقدمات رفتنو  اماده کردم

اول از همه روز قبل رفتم ارایشگاه و خلوت ترین سانس نوبت کردم..😎

روز نوبتم از هفت صبح بیدار باش زدم و کل روز رو با بازی خسته تون کردم

بعدم برا خواب عمیق تر دوش گرفتین و خلاصه ساعت سه ظهر رفتم و با تموم اینا نیم ساعت بعد از رفتنم بیدار باش زدین😁

حدودچهار ساعت و نیمی زمان برد و تو این زمان نصفشو ب خواب گذرونیدن و نصف دیگه تی وی و بازی با بابا تا بالاخره اومدم

تا وارد خونه شدم امیررضا گفت بهههه چقد موهات قشنگ شده مامان

همش نگام میکرد میگفت مامان خیلی قشنگ شدی..خانم خوشگله😂😂😂

یکم دیگه دوباره اومد و گفت مامان دیگه این رنگ بسه

حالا برو ارایشگاه بگو موهاتو قَرمز کنه

😂😂😂😂

گفتم مامان دیگه نمیشه

چند روز دیگه میرم

اما زیر بار نمیرفتی و میگفتی برو حموم موهاتو بشور دوباره قرمز رنگ کن تا خوشششگل بشی😁😁😁😁

خدای من تصور خودن با موهای قرمز منو یاد آنشرلی میندازه😁😁😁

مامانی با موهای قرمز😁👿

خلاصه با قبول اینکه الان دیگه شبه و ارایشگاه تعطیله و فردا میرم دست از سرم برداشتی😁

عمرم امیررضا نمیدونی چ احساس لذت بخشیه وقتی میبینم متوجه اتفاق های اطرافت میشی و در موردشون نظر میدی

پسندها (8)

نظرات (5)

مامان صدرامامان صدرا
10 شهریور 98 21:50
😅😅😅
مامان صدیقه
پاسخ
😂
❤️Maman juni❤️Maman juni
11 شهریور 98 4:38
😄😄
مامان صدیقه
پاسخ
😂

11 شهریور 98 8:31
ای جااانم نظرتووو😊❤
موهاتونم مبارک 👍😚
مامان صدیقه
پاسخ
ممنوووون
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
11 شهریور 98 18:34
عه رنگ موی جدید مبااااارک😘😘

انشالله همیشه ب شادی رنگ کنی آنشرلی!😁😘
مامان صدیقه
پاسخ
ممنون مهربونم😍
طاهرهطاهره
13 شهریور 98 0:09
صدیقه جون خوب بروموهاتوقرمزکن.بچه مون دلش موی قرمزخواسته😊
مامان صدیقه
پاسخ
😀