امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه سن داره

من و وروجک هام

اولین تجربه شن بازی خواهر برادری

1398/6/2 16:34
نویسنده : مامان صدیقه
661 بازدید
اشتراک گذاری

پارسال از کنز برات شن رنگی گرفتم اما چون مناسب سنت نبودخیلی خوشحال نشدی و برا همیت قایمش کردم تا بوقتش رونمایی بشه

وقتشو امروز حس کردم ک شبش از نه شب خوابیدین وصبح کله سحر پاشدین و بخاطر گرمای هوا حبس تو خونه شدین ورو مخمووووون بودین

و یهو شن بازی رو نمایان شد تا دو روز فقط سرگرمش شدین

البته مهرانا از جنس و حالت شن اصلا خوشش نیومد و حس میکرد کثیف میشه اما امیررضا بجای هردو بازی کرد

کلی باهاش اشکال مختلف میسازه و سرگرم شده

انشالله همیشه خوش باشین

بهترین هستین و بهترین ها رو براتون میزارم❤❤

پسندها (6)

نظرات (4)

مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
2 شهریور 98 16:51
همیشه شاد باشید
مامان صدیقه
پاسخ
ممنون❤همچنین❤

2 شهریور 98 17:26
ای جانم خدا حفظتون کنه💙💙
مامان صدیقه
پاسخ
ممنون

2 شهریور 98 17:34
وااااای
منم عاشق بازی با این شنام
پسرخاله منم دو بسته اش و داشت و چون عشق آبی بود هر دو بسته رو هم آبی خریده بودن،
بیشتر از اینکه اون بازی کنه من باهاشون بازی می کردم😄😄😍😍
مامان صدیقه
پاسخ
منم بیشتر از بچه ها ذوق میکنم بسکه باحالن این شنا
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
7 شهریور 98 15:39
ممنون میشم دنبالم کنین❤❤