امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

من و وروجک هام

خواهر برادر شیشه ای😙😙

1398/5/9 17:38
نویسنده : مامان صدیقه
697 بازدید
اشتراک گذاری

تا قبل از تولد مهرانا هرررررر ترفندی برا شیشه ای شدن امیررضا ب ذهنم میرسید پیاده کردم اما موفقیت امیز نبود و امیررضا پاک پاک بود😂😂😂😂😂

بعد از تولد مهرانا رغبتش ب شیشه نمایان شد و من خوشحال بودم ک حداقل با این روش روزانه دو سه لیوان شیر نوش جون میکنه اما بازم ناکام موندم و گلپسرم شیشه رو فقط با محتوای شربت و عرقیجات

مینوشن!!!

و با هر شیشه شیری ک برا مهرانا درست میکنم ک ایا بخوره یا نخوره امیررضا سهمیه شیشه ش رو داره

ب قول خودش شیشه شیرین😂

جدیدا تا برا امیررضا شیشه درست میکنم مهرانا هم گرررریه ک منم کاملا و دقیقا عین شیشه داداشی میخواد یعنی دراصل شیشه داداشی میخواد و من برا رفع هرگونه اصطحکاک کاملا مثل شیشه داداشی براش درست میکنم

پسندها (10)

نظرات (3)

نرگسنرگس
9 مرداد 98 17:39
نووووش جووون😋
❤️Maman juni❤️Maman juni
12 مرداد 98 5:24
اي جاااانم 
طاهرهطاهره
31 مرداد 98 1:23
زنده باشن الهی.چه بانمک شیشه میخورن ماشاالله
مامان صدیقه
پاسخ
ممنون مهربونم