امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

من و وروجک هام

امیررضا و ارتباطش با دنیای اطراف😙😙

1398/5/6 2:57
نویسنده : مامان صدیقه
263 بازدید
اشتراک گذاری

امیررضای مامان دوست داشتنی ترین پسر دنیا و مهربون ترین بچه روی زمینه😙😙

فرشته کوچولوی من😚😚😚

بی نهاااایت مهربونی و پر از احساس و عاطفه ای و ب هیچ وجه حاضر نیستی نه ناراحتی کسی رو ببینی و ن کسی رو ناراحت کنی

البته ک جا داره یجاهایی از رفتارت با اجی رو تو این زمینه فاکتور بگیریم😅😂😂😆😄

هر کس ک باهات همصحبت شه و چند ساعتی رو باهات بگذرونه اولین احساسی ک در موردت پیدا میکنه اینکه اقا امیررضا چققققد مهربون و منطقی و مودبه😙😙

ای جانم گلپسرم ک تموم شادی هام تو خنده هات خلاصه میشه😙

برای تقویت قوه تخیلت و هوش فرضی از کوچیکی یادت میدادم ک همه دنیای اطرافت ارتباط برقرار کنی و باهاشون در تعامل باشی

مثلا زمانی ک میخواستم سلام کردنو یادت بدیم خودمون ب همه چیز سلام میکردیم مثلا سلام چراغ پرنور ما میخواین روشنت کنیم تا خونه مون روشن شه..‌سلام کفش قشنگ آقا امیررضا بیا پات کنیم و بریم بیرون بدویم و..

و خلاصع از قاشق و دروپنجره و انواع خوراکی ها گرفته تا بی نهایت رو در گیر میکردیم و واقعا هم موثر بود😚

ب هیچ وجه اسباب بازی هاتو پرت نمیکنی و یکی دو بار ک اینکار انجام دادی گفتم مامان دردشون گرفت و بجای اونا باهات حرف زدم..مثلا شتر مرغ رو ک پرت کردی لنگون لنگون اوردمش پیشت و با تقلید صدا گفتم ک من دردم گرفت و نمبتونم راه برم

تو هم زودی از کارت پیشمون شدی و گفتی ببخشید شترمرغ حواسم نبود

و حس میکردی واقعا شتر مرغ درد داره و اونه ک داره باهات صحبت میکنه ن اینکه تقلید صدا باشه

امیررضای گلم انشالله همیشه تنت سالم و لبت خندون باشه😚😚

حالا ک اینقد مهربونی از ته دل دعا میکنم امام مهربونی ها همیشه پشت و پناهت باشه😚😚😚

پسندها (2)

نظرات (1)

❤️Maman juni❤️Maman juni
6 مرداد 98 14:24
أي جانم عزيزم 😊😊