امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

من و وروجک هام

اولین تجربه قطارسواری مهرانا در شهربازی جام جم😙😙

1398/4/30 4:21
نویسنده : مامان صدیقه
432 بازدید
اشتراک گذاری

عصر یهویی خاله لیلا پیام داد ک میخوایم با خونه خاله فاطمه بیایم جام جم..شماهم میاین؟؟؟؟

ماهم ک برنامه رفتنو تو طول هفته داشتیم اکی دادیم و ب جمعشون پیوستیم

این بار امیررضا نسبت ب سری قبل برا بازی کردن و رسیدن نوبتش صبر و حوصله ی بیشتری بخرج میداد و حتی برا رفتن هم کمتر بهونه گیر شد

و همش مشغول بازی همراه صفا و محیا بود

و خاطره جدید وجالب چندانی پیش نیومد

و جالبترین خاطره مربوط ب مهراناس ک دوست داشت خودش ب تنهایی تموم بازی ها رو سوار شه و حاضر نبود بغلم بمونه و خودشو خم میکرد و میزاشتم زمین سه سوت خودشو ب بازی ها میرسوند

یجا دیدم قطار ایستاده و مسولش نیست ک روشن کنه و خیالم راحت بود ک فعلا خاموشه و مهرانا رو گذاشتم رو صندلی قطار بشینه و شادی کنه یهو چند تا بچه دیگه سوار شدن ونمیدونم کی و چطور قطار روشن شد و حرکت کرد

من بابت مهرانا ترسیدم و گفتم وووای خانم قطارو نگه دارین دخترم یه سالشه!!!!ممکنه بترسه!!!!

اپراتورش امد ک خاموش کنه دیدم مهرانا خووووشحاله و داره میخنده و گفتم نه نیازی نیست ظاهرا من بیشتر از اون ترسیدم😂😂😂

اونقد خوشش اومده بود ک بعد از تموم شدن زمانش حاضر نبود بیاد پایین و با دو بلیط دیگه دو دور دیگه چرخید و خوشحالی کرد

😍😗😘

و اینگونه بود ک تو سن یک سال و بیست روزگی اولین قطار سواری رو تجربه کرد😙😙😙😙

پسندها (6)

نظرات (3)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
30 تیر 98 12:41
خدا حفظش کنه
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
30 تیر 98 14:39
💜💜💜💜
نازنین
31 تیر 98 23:19
بابا به این بچه رحم کن خودش چی میفهمه