امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

من و وروجک هام

یک سال و یک ماهگی مهرِ مامان😙

1398/4/26 1:38
نویسنده : مامان صدیقه
179 بازدید
اشتراک گذاری

ماشالله هزار ماشالله باشه خیییییلی شیطون و بازیگوش شدی

شیطنت اونم از جنس دخترونش😂😙

جنس دخترونه این مدلیه ک تا امیررضا وسیله ای رو از دستت ببره جججججیغ میزنی و تا بهت پس نده ول کن نیستی

حالت جیغت یه حالت طلبکارانه ای هست ب طوری ک گاهی من تو اشپزخونه م نگاه نکرده از لحن جیغت متوجه میشم ک وسیله ت ب یغما رفته😂😂

یوقتایی هم یه چیزی میخوای اما داداشی بهت نمیده شروه میکنی یکریز دَدَ دَ دَ .... گفتن و این یعنی داری گله و شکایت میکنی😂😙

وقتایی ک خوابت میاد و خسته ای با دهنت صدای خاصی در میاری ک منو داداشی اسمشو گذاشتیم بلبلی و این صدا رو ک در میاری یعنی خسته ای و خوابت میاد😙😂

ماشالله خیلی باهوشی و خیییییلی سریع همه چیو تقلید میکنی و حتی گاهی متوجه میشی و من حس میکنم چقققد بیشتر از سنت میفهمی

یوقتایی ک کاسه صبرم لبریز بشه و ب هر دوتون تشری برم اون لحظه هیییییچی نمیگی و سرتو میندازی پایین و تا من نخندم هیچی نمیگی

و منم چند ثانیه ک بگذره میخندم😙😙

جدیدا دوست داری خودت قاشق بدست بگیری و غذا بخوری و یوقتایی ک تی وی روشنه با دستت غذا رو برمیداری و ب شخصیت های تو تی وی تعارف میکنی 😂😂😂

ساعت خوابت تنظیمه اما همچناااااان شبها هر ۴۵دقیقه تا یک ساعت پا میشی و ربع ساعتی طول میکشه تا شیر بخوری و دوباره بخوابی

من همچنااان برا سرویس رفتن مشکل دارم وجدیدا میایی دم در و اونققد در میزنی ک من مجبورم سریع خودمو بهت برسونم😔

این ماه رفتیم خونه خاله لیلا و خواستیم بریم خونه خاله معصومه و برا آلا بای بای میکردی والا بهت گفت بوس بفرست..اونو بلدنبودی وهمینکه الا گلی دو سه باری تکرار کرد سرررریع یاد گرفتی و تا الان ادامه میدی😙😂

موقع بیرون رفتن میدونی ک بایدکفش پا کنی ومیبنی دارم کفشا داداشی پا میکنم خودتم کفشاتو میاری و میایی میشینی پیشم

گلدختره شیرین عسلم بی نهایت دوستت دارم😙😙😙

خدارو شکر ب نسبت شیشه خوردنت بهتر شده و حتی اشتهات برا غذا بهتر شده

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان نرجس خانوممامان نرجس خانوم
26 تیر 98 16:02
چه خاطرات شیرینی ان شاءالله همیشه روزگار به کامتون باشه