امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

من و وروجک هام

بیدار باش ب وقت مهرانا گلی❤

1398/4/24 9:57
نویسنده : مامان صدیقه
666 بازدید
اشتراک گذاری

تا چند وقت پیش باید مراقب بودم یوقت امیررضا خواهری بیدار نکنه و مدام بش میگفتم اهسته آجی خوابه

اما جدیدا امیررضا روخیالی نیست و باید چار چشمی مراقب مهرانا باشم ک یوقت داداشی رو بد خواب نکنه

اخه همینکه از خواب پا میشه و خیالش راحت میشه ک من هستم میره سراغ داداشی و پتوشو میکشه و صداش میزنه اَیی..اَیی(امیر) و دست و سرو وصورتش میزنه و میخواد هر جوری هست بیدارش کنه

😂😂😚😚😂😂😂

جالبه ک میدونه کارش شیطنت بازیه و موقع رفتن سراغ داداشی با خنده شیطونی نگاهم‌میکنه و منتظره بهش بگم کجا؟؟و تا اینو بگم سررررررریع چار دست و پا و با خنده میره سمت داداشی و وقتی پتو رک میکشه و امیررضا تکون میخوره مهرانا سرشو میزاره رو تشک و یعنی کار من نبود😂😂😂😂

اخه عشق مامان تو این شیطنتا رو از کجا بلدی😂😂

امیررضا هم تا ببینه ک اجی اومده بیدارش کرده بغلش میکنه و بوسش میکنه و میگه مامان اجی بیدارم کرد و البته گاهی ک واقعا بد خواب شده باشه قضیه کاملا برعکسه و امیررضا با بداخلاقی داد میزنه و میگه ماماااااان بیا اجی ببر منو اذیت میکنه...میخوام بخوابم و کمی ک دیر کنم ممکنه کار ب جاهای باریک بکشه😉😂

انشالله تا ابد اینقد هوای همو داشته باشین❤

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)