امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

من و وروجک هام

عکسایی ک قرار بود روی کیک تولدتون باشه😙😙

1398/4/12 3:46
نویسنده : مامان صدیقه
710 بازدید
اشتراک گذاری

اول تصمیم داشتم برا روی کیک تولدتون عکس خودتونو چاپ کنم اما حس کردم هنوز متوجه نمیشین و این ایده رو گذاشتم انشالله برای سال اینده

این عکسا رو هم ب همین نیت گرفتم

پشت صحنه عکسا خیلی باحال بود😂😂هرچی عروسک واسباب بازی و بزن و برقص و هنرنمایی داشتیم رو کردیم ک فقط چند لحظه بشینید و نگاهاتوت ب یه سمت باشه

خیییلی خندیدیم😂😂اخه مدام یکی تون میخواست یه چیز برداره و..

با کلی بند و بساط موفق ب گرفت گرفتن این عکسا شدیم😂😁😉😙

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان صدرامامان صدرا
12 تیر 98 9:08
عزیز دلم پیشاپیش تولدتون مبارک 😚😚 نمیدونم چرا من خوشم نمیاد از عکس بچه ها روی کیک این نطر شخصی منه 🙈
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
12 تیر 98 12:38
ای جاننمم😍😍❤❤