امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

من و وروجک هام

اولین تجربه گلپسری از پاک کن😙

1398/4/10 9:22
نویسنده : مامان صدیقه
304 بازدید
اشتراک گذاری

کاربرد پاک کن رو جدیدا یاد گرفتی و خیییلی برات جالب و عجیب بود😚

اولین باری ک نشونت دادم و گفتم پاک کنه زیربار نمیرفتی و میگفتی نه!!!شیشه پاک کن نیست..حالا بگو اسمش چیه؟؟؟ و چند باری از من اصرار و از تو انکار تا بالاخره رضایتت جلب شد😂😂

برات تو دفتر نقاشی گل و ماه و ستاره و شیشه شیر و .. میکشیدم و پاک میکردم و متعجب میگفتی..پس گل کجاس؟؟😲😲😲

یکی دوبارم گریه کردی و نقاشی ت رو میخواستی😂😂😂😂

جونم فدات امیررضا ک اینقد احساساتت قشنگه😙😙

وقتایی ک هرچیز جدید تجربه میکنی خیلی حس خوبی پیدا میکنم هم اینکه خودم یادت دادم حس غرو ر دارم هم اینکه میبینم داری بزرگ و بزرگ تر میشی حس دوگانه مادرانه م شکوفا میشه..😙😙

دوگانه یعنی هم از بزرگ شدنت خوشحالم هم اینکه میگم یادش بخیر انگار همین دیروز بود ک بدنیا اومدی

دو سال و ده ماه سن داری

عمرت طولانی وبا عزت نفس مامان😙😙😙😙

پسندها (1)

نظرات (0)