امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

من و وروجک هام

امیررضا و بازی فکری

1398/3/21 0:06
نویسنده : مامان صدیقه
287 بازدید
اشتراک گذاری

این بازی فکری رو دو سال و هشت ماهگیت از کنز خریدم

اول کاری ب سختی میتونستی اشکال رو سر جاشون بزاری و چون موفق نمیشدی وسط کاری همه رو میریختی بهم

گذاشتن دایره از همه راحت تر بود و بهمین خاطر اول تموم دایره ها روبهت میدادم ک بزاری سر جاش و چون میدیدی ک میتونی تلاش بیشتری میکردی و انرژی میگرفتی بعدش مستطیل و بعد مثلث و اخر دستی مربع

الان ک یک ماه گذشته خیلی راحت میتونی تموم اشکال رو سر جاشون بزاری و علاوه بر اون اسامی اشکال رو هم بلدی

لحظاتی ک تو کاری تازه واردی و بمرور زمان موفق میشی ک تا حدی مستقل انجامش بدی خیییییلی حس غرور و افتخار میکنم

تموم تلاشم بر اینکه ک بتونم کمکت کنم تا بتونی اول از همه از زندگیت لذت ببری دوم تلاش کنی و به هر موفقیتی ک دوست داری برسی😙😙

خرید بازی فکری متناسب سنت تو سبد خرید یک ماه در میونمون هست😘😘

یه ویژگی خوبی ک داری اینکه وقتی انجام کاری رو برای بار اول تجربه میکنی و موفق نمیشی از این نتونستن عصبی و کلافه و یا پرخاشگر نمیشی و فقط میخندی و میگی من بلد نیستم..و گفتن همین جمله خیلی با ارزشه و یعنی اغاز یادگیری😘منم میگم اشکال نداره کم کم یاد میگیری و کمکت میکنم ک یاد بگیری و وقتی موفق میشی میگی من میتونم😁😙😙

دوستت دارم فرزند ارشد خانواده😙😙 ب داشتنت افتخار میکنم تک پسر خونه😙😙

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)