امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

من و وروجک هام

یازده ماهگی و اولین قدم های گلدختری😙😙

1398/3/20 1:05
نویسنده : مامان صدیقه
326 بازدید
اشتراک گذاری

یازده ماهگی رو با یه اتفاق شیررررین شروع کردی و قدم های کوچیکتو ورداشتی

همیشه لذت بخش ترین مراحل رشد یه نوزاد دندون دراوردن و راه رفتنه اون لحظه س ک میخوام از شدت خوشحالی و هیجان پرواز کنم

دو ماهی میشد ک دست میگرفتی ب دیوار و با تکیه راه میرفتی اما از این ماه میتونی تنهایی از روز زمین پاشی و بایستی و چند قدمی برداری

از اولین بار ایستادن ها و راه رفتن هات فیلم گرفتم

اولین باری ک راه میری اونقددددد خوشحالی ک از ته دل میخندی و تا من میگم بیا بیا از تهههه دل میخندی یه حالتی بین استرس افتادن و شادی تونستن... اونقد حالتت قشنگه ک منم باخنده هات میخندم😙😙

حس میکنم اگه امیررضا نبود زودتر و سریع تر و بیشتر میتونستی مسافت طی کنی

تا چند قدمی بر میداری و تشویقت میکنم داداشی میاد و میگه اجی جونم خسته شده.. الان پاهاش درد میکنه و بغلت میکنه😂😂

تو این عکسا هم ک یه ذره اشک تو چشماته قبلش داشتی راه میرفتی و داداشی بغلت کرد و گریه کردی

یواشکی اوردمت تو اتاق و ازت عکس گرفتم😂😙

الهی خوشی همقدم باشه با ت💝ووو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)