امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

من و وروجک هام

بانک شعبه دوم خونه خاله 😂😂

1398/2/31 20:06
نویسنده : مامان صدیقه
219 بازدید
اشتراک گذاری

رفتیم بانک و مثل همیشه اونقد بهت خوش گذشت و کارمندای بانک رفیق شده بودن ک دم رفتن گفتی عمو خداحافظ...من فردا بازم میام😂😂

ما همیشه اخر وقت میریم بانک و چون اونموقع سرشون خلوت تره و مراجعه کمتر تو هم راحت تری و ازادتر

تا رسیدیم رفتی صندلی روبروی رییس نشستی و هرچی بت میگفتیم بیا میگفتی نهههه اینجا قشنگ تره😂

بعد با ریییس شروع کردی حرف زدن و ازت پرسید حالت چطوره گفتی عالی ام😂😂

بعدشم رفتی یه باجه دیگه گفتی عمو یه برگه بده امضا کنم و اوناهم بهت دادن و امضا و اثر انگشت زدی

عمر مامان تمون کارات منو یاد بچگی خودم میندازه...البته من چیزی یادم نیست و بچگی م از خاطراتی ک بقیه میگن تو ذهنمه

مثل خودم اجتماعی هستی و خجالت نمیکشی

جاهای جدید رو دوست داری و اعتماد بنفست بالاس😙😙😙😙

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)