امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

من و وروجک هام

بزرگ‌مرده کوچولوی مامان😚😚

1398/2/1 9:57
نویسنده : مامان صدیقه
206 بازدید
اشتراک گذاری

اینروزا همش دوست داری کارهای بزرگ و پر درد سر و زیاد و سنگین انجام بدی

و البته استقلال طلبم شدی و کارهای شخصیتو میگی شما نه!!!خودم

مثلا موقع لباس عوض کردن...رفتن ب سرویس..برداشتن وسیله سنگین و.. اولش میگی شما نیا!!! خودم!!!یکم بعد وقتی میبینی کمی سخته میگی کمک!منم میگم شما انجام بده من فقط کمکت میکنم و کارت ک تموم شد میگی آقا انجام داد نه شما😀😂

وقتایی ک میخوایم بریم جایی و وسایل زیادن سنگین ترین وسیله رو برمیداری و میگی دارم کمک میکنم و بزور و کج کج راه میری اما وسیله ت رو تا دم در اسانسور و حتی گاهی ماشین هم میبری😅

موقع سوار شدن ب ماشین میزاری بابا سوار ماشین شه و میری دم در پارکینیگ و مثلا بش فرمون میدی و مثل ادم های حرفه ای دستاتو تکون میدی میگی بشکن بشکن بشکن..خوبه خوبه ...بیا بیا😂😂😂😂

تو این عکس میخواستیم بریم خونه خاله کلثوم

خیلی بهتون خوش گذشت اما چون ارتا بدون مامانش اومده بودو شما بامامان بودیم یکم حسادت بچگونه داشت و اخراش خیلی ب پر و بال هم میتوپیدین😂😂

پسندها (1)

نظرات (0)