امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

من و وروجک هام

خونه تکونی دم عید من و امیررضا

1398/1/1 17:58
نویسنده : مامان صدیقه
333 بازدید
اشتراک گذاری

ای جوووونم امیررضا ک همیشه پا ب پای مامانی خودشو تو هرکاری شریک میکنه😁

دیدی دارم خونه گردگیری میکنم و.. بدو بدو رفتی اسکاج ظرفا رو ورداشتی و شروع کردی دیوار سابیدن😂

میگفتی کمکمت میکنم تا خسته نشی..

اخه مگه میشه شیرین زبونی چون تو رو داشته باشم و خسته بشم😚😚

تن صدات خیلی بامزه س..صحبت ک میکنی دوست دارم بیام محکم بغلت کنم و یه لقمه ت کنم بخورمت بسکه شیرینی😙😙😙😙

البته ناگفته نماند ک کنار شیرینی و همکاری یه وقتایی دعوامونم میشه

مثلا با اسکاج میخواستی صفحه ال سی دی بشوری هرچی هم تذکر میدادم میگفتی نهههه تی وی کثیفه

خلاصه با ترفند پرت کردن حواست بیخیالش شدی

ولی همه جوره با بودنت انرژی میگیرم و همه جوره برام عزیز و شیرینی😚😚

پسندها (1)

نظرات (0)