امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

من و وروجک هام

نفسم بنده ب نفسات😙😙😙😙😙😙😙

1397/12/28 4:58
نویسنده : مامان صدیقه
417 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از چادر و گوشی حالا نوبت عینک افتابی مامانه

خداروشکر مدتیه کمتر سراغ گوشی مو میگیری هرچند دستم ببینی میخوای

بلللللله دیگه تموم اخلاقای رو مخت با یکم صبر و حوصله و هدایت بالاخره یکروز تاریخ انقضا داره😁

مدتیه ک تفاوت کم ک زیاد‌..بزرگ‌و کوچیک..تلخ و شیرینو خوب میدونی

مثلا وقتی قراره ب هردوتون میوه یا خوراکی

بدم ازم میپرسی کدوم بزرگتره؟

و میگی بزرگه آقا..کوچیکه اجی😁😁

یا اینکه میدونی چایی تلخه و برا خودت ک میخوای تاکییییید میکنی شیرین باشه

معنی جملات محبت امیز و ناراحت کننده و.‌. رو تشخیص میدی

معنی تشکر رو میدونی و بکارش میبری و از هرکس وسیله ای بخوایی ویا خرید کنی بعدش میگی ممنون😙😙

جدیدا یه دیالگو خیییییلی دوست داری و مددددددام تکرارش میکنی و اون اینکه هروقت نیاز ب توجه بیشتر داری و میخوای دلت راحت شه از شخصی ک کنارم هست میخوایی ک ازم سوال کنه و بهش میگی سوال بپرس...و من براش توضیح میدم و دو نفره نمایشو اجرا میکنیم و تو این وسط کییییف میکنی

اینطور ک مثلا بابایی یا خاله ها یا.. بهم من مامان یه سوال...شما آقا امیررضا رو چقد دوست دارین؟؟..و منم با حالتی سرشار از احساس و مهرو محبت میگم:من آقا امیررضا رو یه عاااااااااااااااااالمه دوست دارم و با باز کردن دستام یه عالمه رو نشون میدم و اون موقع س ک لبخندرضایتو تو چهرت میبینم

جدیدا داری یاد میگیری ک با دهن پر صحبت نکنی و برا اموزشت از روش غیر مستقیم استفاده کردم و اولین بار مثلا بابایی با دهن پر صحبت کرد و الکی فقط با دهنشون صدا تولید میکردو من بهشون گفتم ک بابایی اول لقمه رو قورت بده بعد صحبت کنید و بعد ک لقمه قورت داده شد گفتن سلام

حالا اینو سوژه کردی و تا وقت غذا میشه با دهن پر الکی صحبت میکنی و منم میگم عزیزه دلم اول لقمه رو قورت بده بعد صحبت کن و بعد یهو میگی سلام..و منم میبوسمت و تشویقت میکنم

خیییلی از این بازی واموزش خوشت اومده و حتی وقتایی هم ک زمان غذا نیست با خیال پردازی این نقشو بازی میکنی و منم عین وووواقعیت همراهی ت میکنم

ای جووووووونم ک چقد برام شیرینی😙😙

پسندها (5)

نظرات (0)