امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

من و وروجک هام

گلپسری و شهربازی

1397/12/26 8:15
نویسنده : مامان صدیقه
770 بازدید
اشتراک گذاری

از وسایل شهربازی از استخر توپ کمی ترس داری و نمیتونی بپری وسط

و مدام کناره ها میایستی

من حس میکنم چون مدام با بابایی میرفتی و من نبودم نتونستس اون تشویق و دلگرمی واقعی رو بگیری و بری

بهمین خاطرم تصمیم گرفتم ک تا جایی ک میتونم از این ببعد تورفتن ب پارک و شهربازی همراهیت کنم تا اعتماد بنفس و جرات لازمو پیدا کنی

البته شایدم مقتضی سنت باشه و برا دو سال و نیم زود باشه

ولی خییییلی باحال بود می ایستادی یه گوشه و تموم کسایی ک میپریدن تو استخر رو تشویق میکردی و میگفتی افرررررررین ..حالا دوباره😂😂😂😂

اما اینبار ک باهات اومدم ب نسبت روزهای دیگه بیشتر میرفتی تو استخر

ترامبولین و ماشین سواری رو خیییییلی دوست داری وخدارو شکر بعد از تموم شدن زمان برا ادامخ ش بی تابی نمیکنی و خیلی آقا پولو میدی و خداحافظی میکنی و میگی عمو دوباره فردا میام😙😙😙

پسندها (1)

نظرات (0)