امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

من و وروجک هام

ویژگی های هشت ماهگی گلدختری😙😙

1397/12/18 15:58
نویسنده : مامان صدیقه
145 بازدید
اشتراک گذاری

عاششششق حالت نشستت ام

فعلا فقط میتونی با تکیه و کمکی بشینی اما نمیتونی در حین نشستن وسیله از رو زمین برداری

تو حالت های خستگی یا گرسنگی یا..با شعر خوندنم اروم میشی و میخندی مخصوصا اگه موقع خوندن دستام تکون بدم و مدام بوست کنم

دیگه مرحله غلت خوردنو پشت سر گذاشتی و میتونی رو شکم بخزی و مسیر طولانی حرکت کنی

عااااااشق دستمال کاغذی هستی و هرجاببینی میخوای ک بگیری دستت و بخوری

صبحا وقتی سیر خواب میشی چشم بسته تکون میخوری و میایی و خودتو بهم میچسبونی و منتظر اینی ک چشمامو باز کنم و صدات کنم و همینکه بگم مهرانا سلام.. چشماتو وا میکنی و میخندی و شروع میکنی اغو اغو کردن و میخوایی ک با صدات همه رو بیدار کنی

بعد میری سمت داداشی و اینقد بالا سرش ب زبون خودت حرف میزنی و میخندی و موهاشو میکشی ک اونم بیدار میکنی😊

از بین غذاها تخم مرغ رو خییییلی دوست داری و ب نسبت بقیه غذاها بیشتر میخوری هرچند کلا کم خوراکی😊

وقتی روسری یا مقعنه سر کنم دیگه نمیتونی سر جات بمونی و هرطوری شده باید بغلت کنم و بغلت ک کردم پاهاتو تکون میدی و خودتو میکشونی ب سمت جلو و یعنی ک بریم بیرون😃😉😉

خییییلی شیرین شدی و هر روز ک میگذره عاشق و عاشق ترت میشم😙😙😙

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)