امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

من و وروجک هام

خوردنی منو پشه ها خوردن😊

1397/12/4 19:48
نویسنده : مامان صدیقه
466 بازدید
اشتراک گذاری

ووووای خدا تو ک صدیقه کوچولوی منی😙😙😙

هروقت نگاه ب چهرت میکنم و شیطنت تو چشماتو میبینم ناخوداگاه یاد خودم میافتم و عکسای کودکی خودم ب یاد میاد

چ حس خوب و دلچسبیه وقتی پاره تنت شبیه خودت باشه

انگار ک با دارم باهات بچگی و کودکی میکنم 😙😙

اصلا یه جورایی حس میکنم خودمم ک دارم دوباره کودکی میکنم شایدم ب همین دلیله ک پای ثابت تموم شیطنت ها و خرابکاری هاتم و برای هر کاری بهت دلگرمی میدم و مشوقت هستم مخصوصا کارهای هیجانی و اکتشافی😘😂😚😙

بعد از رفتن ب پارک ارم تموم بدنت دونه دونه های ریز زد و من حدس زدم قطططعا ابله مرغون باشه و بردم دکتر اما چون تب و خارش نداشتی تشخیص دکتر اگزما و حساسیت پوستیه

اما حدس ما اینکه بخاطر حشره های زیااااااااد پارک ارم بوده

هرچی ک هست امیدوارم زودتر خوب شی عزیزه مامان😙

پسندها (4)

نظرات (0)