امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

من و وروجک هام

رشته رشته ی کلاف زندگیت پر از شادی😙😙

1397/12/2 22:42
نویسنده : مامان صدیقه
826 بازدید
اشتراک گذاری

رشته های ماکارونی پخته شده از جمله خوراکی های سرگرم کننده س ک میزارم تو روروک و یک ساعتی باش مشغول میشی و میتونم ب کارهام برسم😙

خیلی برات هیجان داره و حسابی مشغولت میکنن

اما وسطای سرگرمی از اینکه نمیتونی هر رشته رو کامل بخوری کلافه میشی و میزنی زیر گریه

منم مثل همیشه خودمو بهت میرسونم و رشته ها رو ریز ریز میکنم و بهت میدم و اون موقع س ک غر غرکنان ب خوردن و بازیت ادامه میدی😙😙

نفس منی عزیزم..اینکی ک برات ماکارونی میزارم چون اکثر روان شناسان حوزه رشد هیجانی معتقدند بازی نوزاد با رشته های ماکارونی سبب رشد ذهنی میشه..اینو گفتم ک بدونی با تمووووووووووم مشغله هایی ک دارم از تربیت و نیازهای روحی تون غافل نمیشم و به هر کدومتون طوری رسیدگی میکنم ک انگار همین یه بچه رو خدا بهم عطا کرده😙😙😙

بدجور درگیری☝

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)