امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
مهرانامهرانا، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

من و وروجک هام

آقا و خوابیدن تو کرییر😁

1397/11/29 6:34
نویسنده : مامان صدیقه
346 بازدید
اشتراک گذاری

گاهی یهو دلت میخواد ک تو کریر اجی بشینی و امروز یهویی خوابت برد😙

عزیزه دلم یه زمانی اونقد کوچولو بودی ک نمیشد تو کریر گذاشتت اما با یه بهم زدنی الان دیگه برات کوچیکه😙😙

من ب فدای قد و بالای گلپسرم..وقتایی ک اینجوری اروم یهویی خوابت میبره بند دلم پاره میشه و دلم میگیره میگم نکنه زمانی ک میخواستی چشماتو روهم بزاری ب آغوشم نیاز داشتی و من مشغول خواهری بودم..و تصور اینحالت خیلی بهم فشار روحی میاره و منتظر میمونم بیدار شی و یه دل سیر بغلت میکنم و نوازش و مهر ومحبت و کللی بازی ک جبران اون لحظه بشه😙

اینجاتایم عصر مسیر برگشت از مدرسه س😙

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)